Lavterskel Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Har sluttet på p-piller for å bli gravid. Tok siste pille 15.06. Fikk som vanlig bortfallsblødnkng 4 dager etter pilleslutt. Denne varte 19.06-23.06. Har etter dette hatt ubeskyttet sex. Idag kom det plutselig noe rødbrunt på papiret etter toalettbesøk. Ikke noe friskt blod i undertøy, kun på papir ved tørking. Ble usikker på om dette kan være vanlig mensen som kommer allerede, eller om det bare er en slags mellomblødning. Noen som har opplevd det samme etter pilleslutt?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Jeg har hatt mange uventa blødninger siden jeg sluttet på pilla i oktober. Da slik som du beskriver med bare på papiret og ikke friskt blod. Var hos legen av andre grunner for ikke så mange uker siden og da spurte jeg om dette. Var normalt med slike blødninger opp mot ett år etter pilleslutt. Var bare hormoner som prøver å stabilisere seg og at livmor får «hormonsjokk» innimellom og slipper litt blod. Anonymkode: 675b2...e05
Lavterskel Skrevet 27. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt mange uventa blødninger siden jeg sluttet på pilla i oktober. Da slik som du beskriver med bare på papiret og ikke friskt blod. Var hos legen av andre grunner for ikke så mange uker siden og da spurte jeg om dette. Var normalt med slike blødninger opp mot ett år etter pilleslutt. Var bare hormoner som prøver å stabilisere seg og at livmor får «hormonsjokk» innimellom og slipper litt blod. Anonymkode: 675b2...e05 Tusen takk for svar Som førstegangsprøvende føler jeg at alt er så nytt og usikkert. Bra å ha noen å spørre til råds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå