linky Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 nok et spm fra meg..er det normalt å levere inn brudekjolen til rens før den store dagen? hvor lenge før bør en såfall levere den inn?
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 nok et spm fra meg..er det normalt å levere inn brudekjolen til rens før den store dagen? hvor lenge før bør en såfall levere den inn? FØR? :o Har du kjøpt brukt kjole då, eller?
Gjest Madam Felle Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Kjøper en brukt så kan det jo ha kommet flekker på i forbindelse med prøving ol, og da kan det være fint å få den renset skikkelig før den store dagen. Sånn tenker jeg i alle fall. Det kommer vel an på hvor lang tid renseriet bruker, men en mnd i forvegen bør vel være god tid.
linky Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2005 nei den er ikke brukt. men er så mye jeg ikke har peiling på.. men det er vel etter bryllupet en leverer kjolen til rens..
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 nei den er ikke brukt. men er så mye jeg ikke har peiling på.. men det er vel etter bryllupet en leverer kjolen til rens.. Ja, i alle fall viss den ikkje er skitten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå