AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Jeg studerer et helsefag på universitet og er nettopp ferdig med 1 året. Har nylig funnet ut at jeg er gravid. Er bare ca 7 uker på vei og vi ønsker å beholde barnet. Så er det alle bekymringene når det gjelder studiene. Det kommende skoleåret er det to praksisperioder og jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det. Må jeg ta permisjon nå fra høsten av? Har kontaktet studiestedet mitt, men alle som skal kunne svare på disse spørsmålene har tatt ferie og nå er jeg veldig bekymret for hva jeg skal gjøre. Er det noen som har vært i en lignende situasjon og som kan fortelle meg hvordan dere løste det? Mvh bekymret student Anonymkode: ee999...f07
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Da jeg var gravid så studerte jeg til å bli sykepleier og jeg var i mitt andre år. Jeg sa i fra tidlig at jeg var gravid og snakket om valgene mine. Det ble til at jeg gikk på skolen så lenge jeg klarte og deretter ble det permisjon til babyen ble født. Senere begynte jeg på skolen igjen og tok de fagene jeg trengte.. Det ble bare til at det ble forsinkelser i studiene Anonymkode: 37c09...387