Gå til innhold

Jomfru, ukysset og har aldri hatt kjæreste - Mann 26

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt en kjæreste. Har aldri gitt/fått et kyss. Har aldri hatt sex.

Ble mobbet på ungdomsskolen og utviklet etter noen år en sterk angstlidelse. Det gjorde det vanskelig for meg på partnermarkedet. 

I dag går det noe bedre, men jeg sliter fremdeles noe. 

Har alltid brukt tiden min produktivt og maksimert mulighetene mine gjennom mange års utdanning. Har jobb.

Er det noen andre her på forumet som har det slik? Jeg vet at jeg ikke vil få noen jente jeg liker. De som liker meg finner jeg, uansett hvor stygt det høres ut, litt tilbakestående. Det sier noe om hvor langt nede på skalaen jeg ligger.

Anonymkode: 0be08...46c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet at jeg ikke vil få noen jente jeg liker. De som liker meg finner jeg, uansett hvor stygt det høres ut, litt tilbakestående. Det sier noe om hvor langt nede på skalaen jeg ligger.

Du kan selvsagt få noen jenter du liker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mann var 39, jomfru og ukysset når jeg møtte han. 

Ikke kan jeg forstå hvorfor han var det, en mer snill mann enn han må du lete lenge etter. Vi har det virkelig bra sammen! 

Vi tuller med at han ventet på meg ;) Jeg brøt ut av ett lang samboerforhold (var ikke bra) for hans del. Ikke angret en eneste dag. 

Anonymkode: 70fe3...df5

• Liker 6
Skrevet

Dette er nok ikke helt uvanlig!

Det første jeg tenker er at du må endre tankegang... går du rundt og tenker slik om selv og de som interesserer seg for deg, vil du aldri komme ut av den onde sirkelen! Du er ikke langt nede på skalaen! For noen er du sikkert det, men det er også Brad Pitt for mange kvinner! Det finnes noen for alle!

Prøv nye steder å treffe folk, så vil du også treffe andre type mennesker!

En dag vil du treffe noen!

Lykke til! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gammel du er TS?

Er mann selv. Jeg ble mobba i barne-ungdomsalder. Og det har jo selvfølgelig påvirka meg i voksen alder, også på kjærlighetsmarkedet. Dårlig selvtillit, selvfølelse og redsel for å feile rett og slett. Jeg er nok litt mer erfaren enn deg i forhold til damer, men har aldri hatt kjæreste, i en alder av  26 år. Det plager meg selvfølgelig litt. Men jeg har alltid vært uheldig i forhold til jenter jeg har vært forelska i, har ikke vært god nok kjemi, jeg har vært altfor på eller å har jeg ikke turt å ta nok initiativ ( spesielt når jeg var ca 20år). Så har blitt avvist endel ganger, og det har selvfølgelig påvirka meg, for det er jævlig, når man først har blitt forelska.

Får 2 år sia bestemte jeg meg for,at nå skal jeg bare hoppe i det, og utfordre det som har vært vanskelig for meg på kjærlighetsmarkedet, den redselen og usikkerheten i forhold til å feile og komme til kort.

Og det har funka fjell. Selvtilliten er mye bedre, etter flere positive opplevelser. Jeg har gått fra å være usikker og engstelig i forhold til kyssing/flørting og sex, til å elske det. Fortsatt en liten vei å gå, men ting fungerer veldig bra på den fronten nå :)Slapper mer av, etter å ha tilegna meg mer erfaring. Har blitt endel dater på de 2 åra, men ikke noen kjæreste. Så noen nedturer har det blitt. Men sånn er det bare.

Nå har jeg hatt kontakt med ei søt jente i litt over 2 måneder, og forhåpentligvis kan det bli noe mer, ser lovende ut sålangt :)

Så man må bare kaste seg ut i det egentlig! Og akseptere at mobbinga har satt noen spor som aldri forsvinner. Hvordan vet du at du ikke har noen kvaliteter som jentene liker? Det har jeg blitt skråsikker på at jeg har!

Lykke til! :)

Anonymkode: d0d48...6e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre om hvor gammel du er TS?

EAnonymkode: d0d48...6e0

Du kan selvsagt spørre, men om du ikke engang har lest overskriften så er det spenstig av deg å svare på tråden. 

Anonymkode: 3505c...6b6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvsagt spørre, men om du ikke engang har lest overskriften så er det spenstig av deg å svare på tråden. 

Anonymkode: 3505c...6b6

Haha, blemme. Konsentrerte meg mer om selve teksten. Beklager!

AnonymBruker
Skrevet

Vis du ønsker kjæreste. Bruk netter, byen, og mer. Be damer på date for daten sin skyld, så lærer du litt mer av deg selv og litt om det å date og snakke sammen. Så kan du etterhvert begynne å se litt etter de tingene som er mest viktig for deg. Husk alle har noen + og noen minus.og noen pluss og minus er viktiger for deg kansje ennandre.

Lykke til med datene.det funker. 

Anonymkode: f7e51...bab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble mobbet på ungdomsskolen og utviklet etter noen år en sterk angstlidelse. Det gjorde det vanskelig for meg på partnermarkedet. 

Har alltid brukt tiden min produktivt og maksimert mulighetene mine gjennom mange års utdanning. Har jobb.

Er det noen andre her på forumet som har det slik? Jeg vet at jeg ikke vil få noen jente jeg liker. De som liker meg finner jeg, uansett hvor stygt det høres ut, litt tilbakestående. Det sier noe om hvor langt nede på skalaen jeg ligger.

Reis til Thailand, der finner du deg kjæreste. Eller registrer deg på en dating side for thailand. Lover deg napp av flotte damer, som ikke er prostituerte. :)

Anonymkode: 94ad3...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Reis til Thailand, der finner du deg kjæreste. Eller registrer deg på en dating side for thailand. Lover deg napp av flotte damer, som ikke er prostituerte. :)

Eh, nei.... det blir jo ikke ekte kjærlighet slik som ts er ute etter.... tror ikke selvtilitten hans rundt dette hadde blitt bedre av å gjøre det du foreslår. 

Anonymkode: 78c9a...446

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei.... det blir jo ikke ekte kjærlighet slik som ts er ute etter.... tror ikke selvtilitten hans rundt dette hadde blitt bedre av å gjøre det du foreslår. 

Anonymkode: 78c9a...446

Hvorfor er du så negativ ? Jeg kan love deg at det kan bli både treff og kjærlighet for denne unge mannen !  jeg hadde en fetter i samme situasjon, bare at han var i 40 årene...nå er han blitt gift med ei thai jente i 20 årene og de har fått to barn og har bygget seg nytt hus nettopp. De elsker hverandre så her var det klaff og ekte kjærlighet fra første øyeblikk !

Anonymkode: e86cb...bca

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, prøv det !   Europeiske/norske unge menn er svært populære hos Asia jenter !  Er du blond eller blåøyd er snøret i bånd...

Anonymkode: e86cb...bca

AnonymBruker
Skrevet

Min ex-mann var på din alder da jeg traff ham, jomfru og temmelig introvert. Det var da ikke noe hinder. Jeg falt for hans litt sjenerte holdning og bak viste det seg å skjule seg en fantastisk mann. Det måtte bare en litt pågående dame til for å få ham ut av skallet. :)

Anonymkode: f6330...25d

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er tøft med angst. Som du sikkert har forstått er det du som generelt må stå for initiativene dersom du skal komme i kontakt med damene du er interessert i. Det er ikke lett når man har angst, men om ting er bedre nå kan du begynne å ta initiativ. Du må bare opparbeide deg erfaringene og forståelse av hvordan flørting osv funker. Det er kjent utsagn som heter: "Fake it to you make it". Basicly så vil ikke damene som møter deg vite at du har hatt angst med mindre det lyser av deg. Det er ikke noe du trenger å nevne, og du trenger heller ikke å nevne at du er uerfaren. Du må uansett lære deg å ta initiativ, lære deg å eskalere osv.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det er tøft med angst. Som du sikkert har forstått er det du som generelt må stå for initiativene dersom du skal komme i kontakt med damene du er interessert i. Det er ikke lett når man har angst, men om ting er bedre nå kan du begynne å ta initiativ. Du må bare opparbeide deg erfaringene og forståelse av hvordan flørting osv funker. Det er kjent utsagn som heter: "Fake it to you make it". Basicly så vil ikke damene som møter deg vite at du har hatt angst med mindre det lyser av deg. Det er ikke noe du trenger å nevne, og du trenger heller ikke å nevne at du er uerfaren. Du må uansett lære deg å ta initiativ, lære deg å eskalere osv.

Beste rådet!😊 Må bare hoppe i det, uansett hvor ukomfortabel det kan være. 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Minesveiper said:

Legge i så mye arbeid for å forbedre seg, sånn at han kan ha tilgang på middelmådig mus?

Nei altså, det er alt for mye jobb bare for å få pult og opplevd litt intimitet. 

Ta deg en runk og så etterpå still deg dette spørsmålet: Gidder jeg oppsøke/prate med denne dama? Gidder jeg gjøre noe mer?

Er svaret ja, så er hun mer enn bare en tømmestasjon. 9/10 ganger er svaret ditt nei

Anonymkode: deb0d...354

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes masse jenter som vil like deg. Å være jomfru og ukysset i en alder av 26 år hadde ikke vært noe problem for meg. Selv er jeg 24 og har kun hatt sex med én person. Og det er mange år siden. Syns ikke det er så veldig annerledes enn din situasjon

Anonymkode: d5859...a96

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ta og reis litt til utlandet og slå ut håret du....bygg deg opp noe selvtillit. Ikke så lett å gjøre det her hjemme :)

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg ville aldri blitt medlem av en klubb som vil ha meg som medlem." 

Med mindre du innser at dette er et problem og fikser det, vil du aldri klare å få deg dame.

Anonymkode: a505e...c0b

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg ville aldri blitt medlem av en klubb som vil ha meg som medlem." 

Med mindre du innser at dette er et problem og fikser det, vil du aldri klare å få deg dame.

Anonymkode: a505e...c0b

Når jeg får valget mellom å akseptere dels tilbakestående jenter og ingen. Så velger jeg ingen. Nå prater jeg om kvinner som sikkert har rundt 80 i IQ. Som ikke ser så bra ut heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...