Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #21 Del Skrevet 4. mars 2005 Kom deg til legen da! *Sparke slim bak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mars 2005 #22 Del Skrevet 4. mars 2005 Har time i slutten av mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 4. mars 2005 #23 Del Skrevet 4. mars 2005 Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å snu døgnet tilbake, og sove til faste tider. Jeg blir skrullete og føler meg dårlig når jeg ikke sover regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. mars 2005 #24 Del Skrevet 4. mars 2005 bare et økonomisk tips i det hele. Om du skal sjekke om du er gravid er det mye billigere å teste seg hos legen. Trenger ikke legetime, bare levere urinprøve . For 3 år siden kosta det ca 25kr, test på apoteket koster over 100! -bare et lite tips om man har dårlig råd... Da jeg leverte inn urintest på legekontoret kostet det 100 kroner (ca. to mnd siden). Kan være det varierer fra plass til plass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #25 Del Skrevet 5. mars 2005 Har faktisk snudd døgnet så jeg sover til riktige tider og en del ekstra. Er utrolig trøtt for tiden. Våkner også om natta og er kliss våt på ryggen og i nakken selv om det ikke er spesielt varmt på rommet. Har kjøpt en test nå men tør ikke ta den :oops: Redd for å bli skuffet om den er negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 5. mars 2005 #26 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, jeg skulle akkurat til å spørre deg hvorfor du har ubeskyttet sex med ex`n om du ikke ønsker å bli gravid. Er det forresten noe smart å bli gravid med ex`n ? Virker som du ønsker det - siden du er redd den skal bli negativ. Men uansett, test nå, så slipper du tenke på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #27 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, jeg skulle akkurat til å spørre deg hvorfor du har ubeskyttet sex med ex`n om du ikke ønsker å bli gravid. Er det forresten noe smart å bli gravid med ex`n ? Virker som du ønsker det - siden du er redd den skal bli negativ. Men uansett, test nå, så slipper du tenke på det.. Vi har snakket om dette og er enig om at det ikke hadde hatt noe og si om det skulle skje. Mange synes kanskje dette høres rart og dumt ut, men vi synes ikke det er så ille. Vet også at han kommer til å bli en utrolig god far om det skulle skje. Vet heller ikke om det kanskje kan bli oss igjen med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 5. mars 2005 #28 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, er ikke vits med noen formaninger fra min side, eller andre sine. Dere vet vel best selv. Var bare så merkelig at du ikke hadde tenkt på det en gang, i og med at dere har ubeskyttet sex. Har du fått testet? Spennende Håper jo det blir det du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #29 Del Skrevet 5. mars 2005 Grunnen til at jeg ikke hadde tenkt på det er at i tidligere forhold så har vi prøvd lenge med el tester også videre uten at noe har skjedd. Så jeg har liksom slått meg til ro med at jeg ikke kunne bli gravid. Har ikke testet enda. Tror jeg venter å ser om neste mens kommer som den skal. Tror ikke jeg kan være gravid ettersom jeg hadde mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita84 Skrevet 5. mars 2005 #30 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, du får gjøre det som føles best Er du gravid, så er du nå det. Du finner det vel ut. Var litt sent av legene å gi den time først i slutten av månden, det problemet hadde jeg og når jeg skulle sjekke blødninger. Så får man ikke time før en måned etterpå Håper du føler deg litt bedre etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #31 Del Skrevet 5. mars 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #32 Del Skrevet 5. mars 2005 Merker nå at jeg har fått en type sting smærter på venstere side. I undermagen Vet ikke hva det kalles. Der det kvinnelige ligger i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 6. mars 2005 #33 Del Skrevet 6. mars 2005 Humm.. har hatt noen av de samme symptomene selv i det siste.. Men har mensen nå da så er vel ikke gravid (+ jeg har jo småblødd en del i det siste som kanskje noen i forumet har lagt merke til at jeg har klaget over). Er spent på å høre hvordan det har gått med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #34 Del Skrevet 6. mars 2005 Føler meg likedan enda. Sikkert mangel på noe stoffer i kroppen, jeg spiser jo rart og sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 6. mars 2005 #35 Del Skrevet 6. mars 2005 Store muligheter for det, du finner det nok ut når du skal til legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå