Gå til innhold

Trøtt og sliten.

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Den siste uka har jeg sovet utrolig mye. En dag gikk jeg rundt men ellers har jeg sovnet i fem tia på dagen, vært oppe en tur fra åtte til ett og sovet til seks om morran. Er utrolig trøtt for tia selv om jeg ikke har gjort noe som skal gjøre meg sliten.

Noen som har noe peiling på hva dette kan komme av? Jeg Bruker ikke spve halvparten engang til vanlig.

Føler meg ikke syk, bare trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Hm.. Ingen tips til hva det kan være?

Har også hatt litt ondt i hodet, ikke kjempe ondt men en konstant murring. Kvalm ondt i magen og lite matlyst.

Kanskje jeg bør høre med en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
gravid?

Det har jeg ikke tenkt på. Tror ikke det. Har ubeskyttet sex med exn heletia men jeg hadde mensen forige uke så det kan jeg vel ikke være. Har faktisk fortsatt mensensmærtetr også, selv om jeg er ferdig for flere dager siden. Hatt de helet siden mensen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende du får for lite næring.

Avsted med deg til butikken og kjøp frukt og grønnsaker nå. :ler:

Men en sjekk hos lege er alltid smart når man føler noe ikke er som det skal.

Lykke til...også til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Lite næring ja kanskje. Kan kanskje ligge noe i det. Har drukket masse apelsin juice da men det holder sikkert ikke nei :oops:

Så plagsomme disse mensen smærtene også, er jo ferdig for flere dager siden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Husk at du kan få en blødning selv om du er gravid, og at "menssmerter" er ganske typsik ved graviditet (det er egentlig det at livmora vokser og båndene som holder den på plass strekkes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du beskriver nøyaktig hvordan jeg hadde det når jeg var gravid begge gangene. Og jeg merket det også rett etter mensen. Første gangen hadde det ikke falt meg inn engang, og syns det var bare tull når jeg gikk til legen og hun ville sjekke om jeg var gravid...men det var jeg altså :P

Ville sjekket det for sikkerhetsskyld jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Hm... Kanskje jeg skal kjøpe meg en test for sikkerhets skyld da. Like greit å få skjekka så jeg sansynligvis kan utelukke det.

Kyssesyken? Burde jeg ikke følt meg mer syk da. Føler meg egentlig ikke noe syk utenom litt hodepine, kvalme og ondt i mage og korsrygg.. Høres sikkert værre ut enn det er når det er så mange plasser jeg ikke er helt som vanlig, men ingenting er noe ille smerter. Bare sånn at kjenner det er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et økonomisk tips i det hele. Om du skal sjekke om du er gravid er det mye billigere å teste seg hos legen. Trenger ikke legetime, bare levere urinprøve . For 3 år siden kosta det ca 25kr, test på apoteket koster over 100!

-bare et lite tips om man har dårlig råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra til legen å få tatt noen blodprøver for å se om det er noe du mangler. Jernmangel?

Har du forresten nye å tenke på for tiden? Stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Dra til legen å få tatt noen blodprøver for å se om det er noe du mangler. Jernmangel?

Har du forresten nye å tenke på for tiden? Stress?

Tarjern tabletter fra før av. Hadde jernmangel før.

Har ikke så mye å tenke på akkurat nå. Det har vært ett par tøffe mnd men nå har ting roet seg og jeg føler meg egentlig ganske bra sånn sett. Kanskje det er ett resultat av all uroen som har værtog at nå som jeg har kommet meg på føttene igjen så slår det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slik kjempetrøtt og sliten i flere dager, og så etter en uke våknet jeg en morgen med skikkelig røde og hovne kinn. Bihulebetennelse var det jeg hadde fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være ja. En reaksjon som kommer nå. Har ei venninne som har det slik, hun er trøtt og sliten etter en veldig hektisk periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg var slik kjempetrøtt og sliten i flere dager' date=' og så etter en uke våknet jeg en morgen med skikkelig røde og hovne kinn. Bihulebetennelse var det jeg hadde fått...[/quote']

Det har jeg nettop hatt :-?

Kan godt hende det er kroppen som endelig tar seg tid til å slappe av nå som angst osv har dempet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Og nå over til butikken......spis mat jente. :fy:

:):):):):):):):):):):):):) :)

Skulle vel spist litt ja, men klarer det ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...