Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Njuta
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Sukk*

Dette er jo bare live-versjonen av "He's just not that into you"....

Anonymkode: 02152...e6d

😂😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, hun må jo føle seg beæret, ikke rart hun ble ivrig når du var så «interessert» i henne...

Har du spurt om hun er enig i det? Eller er det ikke så nøye, bare du får det du vil ha?

Anonymkode: b5dda...8f5

Kvinnfolk her inne snakker som sex blir oppbrukt eller at man har en kvote på et visst antall ligg i året.

Anonymkode: 2b37b...a94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Det passet fint for han jeg er sammen med. Vi er to mennesker som liker å kommunisere for å bli bedre kjent med hverandre. Slik bør det være i starten av datingprosessen. Når en av partene finner den andre for intens, bør de gå videre og finne seg en som bruker dager på å svare på en sms. Åpenbart at det er det TS ønsker seg. 

Du tenker at det er to muligheter her, altså. 1) bruke dager På å svare. 2) mase 10-20 ganger i løpet av dagen. Ikke noe mellomting? 

Anonymkode: 27cef...ef0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja og han vil vel ikke gi henne opp i tilfelle en annen mann fatter interesse.. Er vel der det ligger, han vil ha det morro, ingen andre skal få henne, men han vil ikke ha henne selv heller på den måten . Kun for sex til ei bedre dukker opp. Ja er det sånn TS?

Hallo. De har vært på EN date. EN. 1. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men nå var jo TS i utgangspunktet interessert da, her er det jo daten som ødelegger det med overdreven sending av meldinger og bilder i etterkant. 10-20 meldinger om dagen, og det å kreve svar etter 10 minutter er faktisk ganske anmasende, og vitner om liten respekt for andres tid og hverdag. 

Anonymkode: 7b64f...7be

Hva vet vi om han kanskje overdriver maset hennes? Vi har bare hans versjon.. Vanligvis når man liker noen og ønsker å bli kjent så forteller man gjerne om dagen sin, viser ting fra hverdagen sin og liker å få og sende en melding i ny og ne... Ts synes det er mas. Han er ikke interessert! Og kun intressert i å dyppe'n ved å utnytte hennes interesse.  

Anonymkode: 42587...a04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Hei TS. Hvis ikke du takler det du kaller for masing, så er ikke du klar for et forhold. Mange bra kvinner der ute som blir valgt bort fordi de oppleves som masete etter første date. Ikke forvent at alle skal oppføre seg som deg. Er ikke du interessert, si ifra, og gå videre. Løgnere finnes det nok av. 

Jeg er enig med deg helt til siste setning. Hun er opplagt ikke hans type. Hun er antagelig noen annens type. De fleste mennesker er bra mennesker. Men hva skjer med det siste der? Løgner? Hvordan skjedde det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet vi om han kanskje overdriver maset hennes? Vi har bare hans versjon.. Vanligvis når man liker noen og ønsker å bli kjent så forteller man gjerne om dagen sin, viser ting fra hverdagen sin og liker å få og sende en melding i ny og ne... Ts synes det er mas. Han er ikke interessert! Og kun intressert i å dyppe'n ved å utnytte hennes interesse.  

Anonymkode: 42587...a04

Det er TS som har bedt om synspunkter. Han har barn, jobb og faktisk et liv. Han har møtt dette kvinnfolket ÉN gang. Om man blir så sykelig opptatt av noen så fort så man ikke gid i hodet.

Om dette er normalt så er jeg jaggu bekymra.

Anonymkode: 2b37b...a94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Det passet fint for han jeg er sammen med. Vi er to mennesker som liker å kommunisere for å bli bedre kjent med hverandre. Slik bør det være i starten av datingprosessen. Når en av partene finner den andre for intens, bør de gå videre og finne seg en som bruker dager på å svare på en sms. Åpenbart at det er det TS ønsker seg. 

Det er ok at du liker å mase og grave og fylle innbokser med "hallo, glemt meg?" "Hallo, stille?" "Har du gohsta meg?" Og masse meningsløse emoji. Det er supert at mannen din liker det og at dere har deg fint. Men du får ikke lov å bestemme at det er sånn det skal være. Vær intens, men ikke si at det skal være standarden i begynnelsen av et forhold. Noen synes sånt er mas. Noen blir kvalme av endeløse pip med pjatt på Messenger. Noen liker at potensiell partner a) har en jobb. B) har selvkontroll. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er umoralsk! Man driver ikke og fucker med følelsene til andre om man selv vet at man ikke er så interessert. Menn som holder på sånn har sosiopatiske trekk, de nyter å såre andre og de får ereksjon av det. Da er det bedre å si at dsv så vil ikke dette funker, lykke til videre osv. 

Anonymkode: 6aacd...616

Så lettlurt. Han ville provosere. 

Anonymkode: 6baa2...1c3

Skrevet

Jeg har vært borti noe lignende.

Jeg var på en date med en mann for noen år siden, noe som var veldig hyggelig. Vi avtalte date nummer to neste helg. Jeg gikk hjem fra den første daten med sommerfugler i magen og tenkte at dette kan virkelig bli noe!

Allerede samme kveld begynte det. Meldingene ramlet inn, morgen som kveld, og Gud forby om jeg ikke svarte ila 10 minutter. Og sånn fortsatte det i noe som kjentes ut som all evighet. Jeg sa til og med i fra at jeg mistet interessen og følte meg kvelt av at han bombarderte meldingsboksen min, noe han sa han forsto...

Men det fortsatte, og jeg fikk stadig mer avsmak. Det er forskjell på å vise interesse/kommunisere og det å sende noen flerfoldige meldinger hver dag. Særlig etter bare første date? Man kjenner så vidt hverandre? 

Hadde min nåværende samboer begynt slik hadde til og med det vært et varseltegn. Det er noe unormalt i å spamme noen med meldinger når man ikke får den responsen man ønsker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ts godt. Har en mann jeg har blitt kjent med som holder på lignende. Han blir virkelig ikke mer interessant for og si det slik. 

De syre kommentarene til ts er mest sannsynlig fra de samme kvinnene som blir ghostet eller "ghostet".  Skjønner egentlig disse mennene godt når folk blir så hysteriske, paranoide og hekter seg på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg får de negative svarene mot ts så innmari mye mer likerklikk enn de som er enig med ts. Det viser hvor skremmende mange som ser det slik at en mann er skikkelig drittsekk dersom han ikke er like ivrig som henne. Daten til ts får ta ansvar selv om hun legger seg ned eller ikke. 

"ikke tro du kan ha ei og knulle"  eller lignende var det noen som skrev. Som om kvinner er viljeløse skapninger som manipuleres til sengs.. Kanskje det er mange av dem men jeg skjønner ikke at det går ann. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei, så hyggelig å høre fra deg, jeg er veldig opptatt på jobb og trening denne uka men jeg gleder meg til å se deg igjen på *dato/tid*

Anonymkode: 4ee70...1be

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt sjokkert av hvor mange som er kritiske til TS her. Folk er sannelig forskjellige. Jeg har full forståelse for at man mister interessen for en som taster konstant om trivialiteter, og attpåtil i arbeidstida. Hun fremstår som en uinteressant person. Hadde hun derimot tastet sjeldnere, om noe som var relevant/interessant, hadde hun jo fremstått helt annerledes.

Men egentlig er det jo greit å få silt ut folk man ikke passer sammen med ved at de avslører seg på et tidlig tidspunkt. TS, du er spart for å gå på en bom-date!

Anonymkode: 6001b...13b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...