Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FrodeF skrev:

Nå må du slutte. Detter er voksne mennesker. Ingen som utnytter noen. 

Du har den oppfatningen etter å ha lest ts sitt innlegg og svar, altså...

Anonymkode: b5dda...8f5

Videoannonse
Annonse
Gjest GiftMann38
Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Håper du tuller no

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Håper du tuller no

Det er utrolig hva menn finner seg i, for å ha noen "å ligge med en liten stund", på samme måte som hva vi lar oss lure av for å ha noen som *vil* ligge med oss en liten stund...

Anonymkode: 02152...e6d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hva menn finner seg i, for å ha noen "å ligge med en liten stund", på samme måte som hva vi lar oss lure av for å ha noen som *vil* ligge med oss en liten stund...

Blir stadig mer glad for at jeg er gift

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Det passet fint for han jeg er sammen med. Vi er to mennesker som liker å kommunisere for å bli bedre kjent med hverandre. Slik bør det være i starten av datingprosessen. Når en av partene finner den andre for intens, bør de gå videre og finne seg en som bruker dager på å svare på en sms. Åpenbart at det er det TS ønsker seg. 

Men det kan bli for mye når den ene ikke kan forstå at man ikke kan svare til enhver tid. Da er man needy rett og slett. Respektere andres tid selv om man ønsker å bli kjent er en fin ting. Hun finner sikkert sin mann og Ts finner sikkert sin kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt said:

Blir stadig mer glad for at jeg er gift

Amen to that. Du er en av de heldige ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han vil ha muligheten til å pule henne allikevel.

Ja og han vil vel ikke gi henne opp i tilfelle en annen mann fatter interesse.. Er vel der det ligger, han vil ha det morro, ingen andre skal få henne, men han vil ikke ha henne selv heller på den måten . Kun for sex til ei bedre dukker opp. Ja er det sånn TS?

Skrevet

jeg personlig elsker å komme tilbake til spam meldinger av typen min. Det gir meg en følelse av at han er kjempe interisert i meg og får meg til å føle meg spesiell!  Syntes faktis det er kjempe søtt med dobbelt tekst ogsånt.

men her er folk forksjellig, noen orker ikke spam, mens andre syntes det er Koselig.

om du ikke liker det, så råder jeg deg å fortelle henne rett ut! Slik at hun vet du ikke er den type person som liker eller orker spam. Og gjerne fortell hvorfor

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er åpenbart ikke denne damen han datet.

Kanskje en som kun spretter opp som en ånd i en lampe, og kun når han ber om det, passer bedre for en som han.

Du vet at man kan miste interessen for en person selv om man i utgangspunktet likte dem? Personligheten kommer gjerne mer frem mer tiden og da innser man at man er ulike. Dette er helt greit så lenge ingen utnytter hverandre. Ts har ikke gjort noe galt, annet enn å lufte frustrasjon over en slitsom dame som skal ha svar på minuttet. For han er det turn of. Hvorfor engasjerer denne saken deg så veldig? Er du sånn som elsker å sende masse meldinger selv eller?

Anonymkode: 1cff3...2c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke de som her blir irritert på TS for at han blir lei av maskjerringa. Jeg hadde ikke orka noe sånt heller. Liker bedre å prate når jeg møter han jeg dater og misliker egentlig chatting. 

Anonymkode: 1d4eb...a27

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at man kan miste interessen for en person selv om man i utgangspunktet likte dem? Personligheten kommer gjerne mer frem mer tiden og da innser man at man er ulike. Dette er helt greit så lenge ingen utnytter hverandre. Ts har ikke gjort noe galt, annet enn å lufte frustrasjon over en slitsom dame som skal ha svar på minuttet. For han er det turn of. Hvorfor engasjerer denne saken deg så veldig? Er du sånn som elsker å sende masse meldinger selv eller?

Men da står jo saken allikevel som den samme, han er ikke interessert. Done deal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da står jo saken allikevel som den samme, han er ikke interessert. Done deal.

Han mistet interessen. Litt forskjell der. Sånt skjer. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke lei av å repetere deg selv i det uendelige, uten å bringe noe nytt inn i tråden?

På tide å skaffe deg et liv? Eller en chattevenn 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, barock said:

Blir du ikke lei av å repetere deg selv i det uendelige, uten å bringe noe nytt inn i tråden?

På tide å skaffe deg et liv? Eller en chattevenn 😂

Et godt poeng kan ikke gjentas for ofte.

• Liker 2
Skrevet

Da gir du beskjed, enkelt og greit

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Var på føstedate med en dame i helgen. Daten var hyggelig og jeg likte dama. Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga. Så begynner det jævla maset. Sender meg sikkert 10-20 meldinger på Messenger daglig. Relativt uinteressante betraktninger, kommentarer og bilder fra jobben og hverdagen hennes. Jeg har en hektisk hverdag med jobb, unger og andre gjøremål ikke spesielt interessert i å tomchatte med folk uten mål og mening. Hvis jeg ikke svarer i løpet av 10-15 min, så kommer det oppfølgingsmelding med spørsmål om jeg har sovnet, om jeg har ghosta henne, om jeg har mista interessen (etterfulgt av en haug med smileys og andre tullete emojis). Jeg svarer kort, høflig og avmålt, men hun gir seg f... meg ikke. Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen, men kjenner det er temmelig turn-off med en dame som er så opptatt av meningsløs small talk etter kun ett treff, og som tror og forventer at jeg til enhver tid sitter klar for å svare på hennes innfall.

Er jeg jævlig sær her nå, eller er det hun som mangler antenner? Jeg har vært borti liknende scenarier tidligere. Da har jeg liksom bare jatta med, men nå kjenner jeg at jeg er lei.  

Anonymkode: 01977...0d5

Ikke sær i det hele tatt, det er jævlig irriterende med spam. Har vært borti flere slike tilfeller, total turn off.

Tøm og røm.

Anonymkode: 89d3f...9ef

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på føstedate med en dame i helgen. Daten var hyggelig og jeg likte dama. Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga. Så begynner det jævla maset. Sender meg sikkert 10-20 meldinger på Messenger daglig. Relativt uinteressante betraktninger, kommentarer og bilder fra jobben og hverdagen hennes. Jeg har en hektisk hverdag med jobb, unger og andre gjøremål ikke spesielt interessert i å tomchatte med folk uten mål og mening. Hvis jeg ikke svarer i løpet av 10-15 min, så kommer det oppfølgingsmelding med spørsmål om jeg har sovnet, om jeg har ghosta henne, om jeg har mista interessen (etterfulgt av en haug med smileys og andre tullete emojis). Jeg svarer kort, høflig og avmålt, men hun gir seg f... meg ikke. Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen, men kjenner det er temmelig turn-off med en dame som er så opptatt av meningsløs small talk etter kun ett treff, og som tror og forventer at jeg til enhver tid sitter klar for å svare på hennes innfall.

Er jeg jævlig sær her nå, eller er det hun som mangler antenner? Jeg har vært borti liknende scenarier tidligere. Da har jeg liksom bare jatta med, men nå kjenner jeg at jeg er lei.  

Er hun 19 år eller?

Skrevet

Be henne holde kjeft da vel. Vi kan ikke gjøre det for deg. Jeg skjønner at det kan bli litt mye mas, men det må da gå ann å si ifra? 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje fordi det er ulovlig.

Anonymkode: 7271b...728

Ulovlig å kjøre over fartsgrensa også du ...men du gjør kanskje aldri det du?
Det er også ulovlig å ikke bruke blinklys.
Du begår hundrevis at lovbrudd i uken ...uten å engang være klar over det. 

Du kan ikke engang ta deg ei pils ute...alt er ulovlig. 

De 2 førstnevnte lovbruddene er jo langt mer alvorlige enn å kjøpe ei eskorte dame. Den kan du da umulig argumentere imot? 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett. Hadde ereksjon under store deler av daten, men kjenner at interessen i etterkant er dalende. 

Hva er galt med å få seg et ligg i ny og ne? Det er jo bare sex.

Wow, hun må jo føle seg beæret, ikke rart hun ble ivrig når du var så «interessert» i henne...

Har du spurt om hun er enig i det? Eller er det ikke så nøye, bare du får det du vil ha?

Anonymkode: b5dda...8f5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...