Gjest AnonGangerTo Skrevet 27. juni 2018 #41 Skrevet 27. juni 2018 Hei TS. Hvis ikke du takler det du kaller for masing, så er ikke du klar for et forhold. Mange bra kvinner der ute som blir valgt bort fordi de oppleves som masete etter første date. Ikke forvent at alle skal oppføre seg som deg. Er ikke du interessert, si ifra, og gå videre. Løgnere finnes det nok av.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #42 Skrevet 27. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvis det å vise interesse er å "mase" så er man IKKE INTERESSERT. Og man skylder både seg selv og den andre å være ærlig om det. Anonymkode: 02152...e6d Det er forskjell på å vise interesse og oppføre seg som et needy barn. Å ligge å mase dlik hun gjør er utmattende. Anonymkode: 2b37b...a94 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #43 Skrevet 27. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeez. Det er jo ikke akkurat bruk og kast når man var genuint interessert først. Etter hvert som mer informasjon kommer frem, så velger man å fortsette eller avbryte datingen med grunnlag i den informasjonen. Og denne gangen var det tydeligvis mas som var dealbreakeren for TS. Det er som sagt ikke første gang det skjer. Anonymkode: 7b64f...7be Han var jo ikke genuint interessert hvis han ikke er interessert i henne og hennes liv og behov for kontakt! At det skal være så vanskelig å forstå! Anonymkode: 02152...e6d 2
wintergirl Skrevet 27. juni 2018 #44 Skrevet 27. juni 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Hei TS. Hvis ikke du takler det du kaller for masing, så er ikke du klar for et forhold. Mange bra kvinner der ute som blir valgt bort fordi de oppleves som masete etter første date. Ikke forvent at alle skal oppføre seg som deg. Er ikke du interessert, si ifra, og gå videre. Løgnere finnes det nok av. Man kan fint være klar for et forhold selv om man ikke passer sammen med enkelte. Kanskje en annen passer Ts bedre. Å mase etter 10 minutters stillhet fra hans side er ikke akkurat hyggelig. Man har andre ting å gjøre enn å sitte med tlf 24/7. Han har ikke nevnt henne som en dårlig person heller, faktisk så likte han henne og var interessert. Men når noen omtrent krever svar flere ganger daglig, så kan det for noen bli i meste laget , men man kan fint passe i et forhold for det. Endret 27. juni 2018 av wintergirl 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #45 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på føstedate med en dame i helgen. Daten var hyggelig og jeg likte dama. Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga. Så begynner det jævla maset. Sender meg sikkert 10-20 meldinger på Messenger daglig. Relativt uinteressante betraktninger, kommentarer og bilder fra jobben og hverdagen hennes. Jeg har en hektisk hverdag med jobb, unger og andre gjøremål ikke spesielt interessert i å tomchatte med folk uten mål og mening. Hvis jeg ikke svarer i løpet av 10-15 min, så kommer det oppfølgingsmelding med spørsmål om jeg har sovnet, om jeg har ghosta henne, om jeg har mista interessen (etterfulgt av en haug med smileys og andre tullete emojis). Jeg svarer kort, høflig og avmålt, men hun gir seg f... meg ikke. Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen, men kjenner det er temmelig turn-off med en dame som er så opptatt av meningsløs small talk etter kun ett treff, og som tror og forventer at jeg til enhver tid sitter klar for å svare på hennes innfall. Er jeg jævlig sær her nå, eller er det hun som mangler antenner? Jeg har vært borti liknende scenarier tidligere. Da har jeg liksom bare jatta med, men nå kjenner jeg at jeg er lei. Anonymkode: 01977...0d5 Nope, synes ikke du er sær her. Jeg hadde også mistet interessen med noen som hadde "krevd" min oppmerksomhet på den måten (type spør om å ha mistet interessen bare en ikke får tid til og svare på et par timer) er fryktelig slitsomt, og jeg hadde ikke orket. Ikke så lenge siden jeg aviste en mann nettopp pga det ble for mye mas, veldig synd fordi jeg likte han i utgangspunktet godt.. Anonymkode: de143...475 5
Xcase33 Skrevet 27. juni 2018 #46 Skrevet 27. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Mulig du har rett. Hadde ereksjon under store deler av daten, men kjenner at interessen i etterkant er dalende. Hva er galt med å få seg et ligg i ny og ne? Det er jo bare sex. Anonymkode: 01977...0d5 Hvorfor ikke bare ringe ei eskortedame å leve ut behovene med? da slipper du å betale i dyre dommer med å gi henne oppmerksomhet 24\7 samt vente i 3mnder før dere havner i seng.....eller kanskje hun er mer kostbar enn som så også? Jeg fatter bare ikke helt..... 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #47 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, Xcase33 skrev: Hvorfor ikke bare ringe ei eskortedame å leve ut behovene med? da slipper du å betale i dyre dommer med å gi henne oppmerksomhet 24\7 samt vente i 3mnder før dere havner i seng.....eller kanskje hun er mer kostbar enn som så også? Jeg fatter bare ikke helt..... Kanskje fordi det er ulovlig. Anonymkode: 7271b...728 1
FrodeF Skrevet 27. juni 2018 #48 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke for henne, tydeligvis? Å utnytte hennes åpenbare følelser og interesse for deg, for at du skal få dyppe snoppen enkelt er ikke greit. Anonymkode: 02152...e6d Nå må du slutte. Detter er voksne mennesker. Ingen som utnytter noen. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #49 Skrevet 27. juni 2018 53 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Hei TS. Hvis ikke du takler det du kaller for masing, så er ikke du klar for et forhold. Mange bra kvinner der ute som blir valgt bort fordi de oppleves som masete etter første date. Ikke forvent at alle skal oppføre seg som deg. Er ikke du interessert, si ifra, og gå videre. Løgnere finnes det nok av. Ikke klar for et forhold? Det var da en nokså uforskammet konklusjon basert på åpningsinnlegget. Anonymkode: fb745...ad2 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #50 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, AnonGangerTo skrev: Hei TS. Hvis ikke du takler det du kaller for masing, så er ikke du klar for et forhold. Mange bra kvinner der ute som blir valgt bort fordi de oppleves som masete etter første date. Ikke forvent at alle skal oppføre seg som deg. Er ikke du interessert, si ifra, og gå videre. Løgnere finnes det nok av. Shit! Er det du som driver å plager den stakkars mannen, eller? Anonymkode: 27cef...ef0 7
Gjest AnonGangerTo Skrevet 27. juni 2018 #51 Skrevet 27. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Ikke klar for et forhold? Det var da en nokså uforskammet konklusjon basert på åpningsinnlegget. Anonymkode: fb745...ad2 Et forhold er basert på kommunikasjon. Er man virkelig interessert i noen så opprettholder man kontakten, uansett hyppighet. Det er klart at det går en grense for hyppigheten og tidspunktene. Da sier man ifra på en høflig måte. Kanskje hun er som meg, dvs. intens. De aller fleste menn jeg datet taklet det ikke. Boohoo! De få som gjorde det hadde jeg et forhold med. De aksepterte meg slik jeg var. At TS sin date er intens betyr at hun vil bli bedre kjent med TS. I ny og ne leser man om menn som klager på at daten bruker mange timer/dager på å svare. Ikke bra det heller! Vi kvinner er ikke synske, på lik linje med dere menn.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 27. juni 2018 #52 Skrevet 27. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Shit! Er det du som driver å plager den stakkars mannen, eller? Anonymkode: 27cef...ef0 Seriøst? Kjenner du meg eller? Jeg har funnet min drømmemann for en stund siden. Han likte "maset" fra meg!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #53 Skrevet 27. juni 2018 6 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Seriøst? Kjenner du meg eller? Jeg har funnet min drømmemann for en stund siden. Han likte "maset" fra meg! Men alle er forskjellige. Man er ikke en dårlig person bare fordi man ikke takler intense menn og kvinner. Flott at du møtte drømmemannen. Ts møter sikkert sin drømmekvinne også. Anonymkode: 1cff3...2c8 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #54 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men alle er forskjellige. Man er ikke en dårlig person bare fordi man ikke takler intense menn og kvinner. Flott at du møtte drømmemannen. Ts møter sikkert sin drømmekvinne også. Anonymkode: 1cff3...2c8 Og det er åpenbart ikke denne damen han datet. Kanskje en som kun spretter opp som en ånd i en lampe, og kun når han ber om det, passer bedre for en som han. Anonymkode: 02152...e6d 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 27. juni 2018 #55 Skrevet 27. juni 2018 1 hour ago, wintergirl said: Man kan fint være klar for et forhold selv om man ikke passer sammen med enkelte. Kanskje en annen passer Ts bedre. Å mase etter 10 minutters stillhet fra hans side er ikke akkurat hyggelig. Man har andre ting å gjøre enn å sitte med tlf 24/7. Han har ikke nevnt henne som en dårlig person heller, faktisk så likte han henne og var interessert. Men når noen omtrent krever svar flere ganger daglig, så kan det for noen bli i meste laget , men man kan fint passe i et forhold for det. Det passet fint for han jeg er sammen med. Vi er to mennesker som liker å kommunisere for å bli bedre kjent med hverandre. Slik bør det være i starten av datingprosessen. Når en av partene finner den andre for intens, bør de gå videre og finne seg en som bruker dager på å svare på en sms. Åpenbart at det er det TS ønsker seg.
Gjest AnonGangerTo Skrevet 27. juni 2018 #56 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og det er åpenbart ikke denne damen han datet. Kanskje en som kun spretter opp som en ånd i en lampe, og kun når han ber om det, passer bedre for en som han. Anonymkode: 02152...e6d Hihi. Ikke sant! Damer bør være synske og tenke, "Aha. Nå ønsker han kontakt!" eller "Nå har han tid til meg!". Good luck with that!
Minitroll Skrevet 27. juni 2018 #57 Skrevet 27. juni 2018 Klart man skal kommunisere, men ikke alle har tid til snapping og meldinger 24/7. Hadde fått avsmak selv. 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juni 2018 #58 Skrevet 27. juni 2018 Dere er bare forskjellige. Mange liker å taste i massevis når de er forelsket eller veldig interessert. Det er spennende å taste og lære hverandre å kjenne. Bli litt gal i hodet og alt for oppslukt, ikke noe galt i det, men du må bare gi beskjed at du ikke vil ha det slik. Hvorfor gjør du ikke det? Redd for at hun skal bli sur og ikke gidde mer eller? Hva er grunnen til at du ikke sier ifra?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #59 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Mysticgirl said: Dere er bare forskjellige. Mange liker å taste i massevis når de er forelsket eller veldig interessert. Det er spennende å taste og lære hverandre å kjenne. Bli litt gal i hodet og alt for oppslukt, ikke noe galt i det, men du må bare gi beskjed at du ikke vil ha det slik. Hvorfor gjør du ikke det? Redd for at hun skal bli sur og ikke gidde mer eller? Hva er grunnen til at du ikke sier ifra? Fordi han vil ha muligheten til å pule henne allikevel. Anonymkode: 02152...e6d 2
Fru Uperfekt Skrevet 27. juni 2018 #60 Skrevet 27. juni 2018 1 time siden, GiftMann38 skrev: Se hvordan det går videre. I verste fall har du ei å ligge med en liten stund. Håper du tuller no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå