Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Premisset ditt i forrige innlegg var: "Hvordan kan man "ødelegge" en gjensidig interesse, nettopp ved å vise interesse?? " Ut fra det påstod du videre at man ut fra det ikke var interessert i utgangspunktet.

Men nå skriver TS altså at han var det, men at dette ble ødelagt ved det som beskrives som masing. Og det er ikke første gang overivrighet og mas ved dating ødelegger en interesse som i utgangspunktet var der. Med andre ord faller logikken din. Ferdig. 

Anonymkode: 7b64f...7be

Igjen, man kan ikke ødelegge en interesse som ikke er der.

Dette er en bagatell, om man faktisk er interessert. Hvem vil vel ikke være i kontakt med noen man liker og har lyst til å tilbringe tid med?

Om en "overdreven" interesse for kontakt er så grusom, så er man rett og slett ikke interessert!

Anonymkode: 02152...e6d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun likte deg vel, prøver å bli kjent med deg, men er redd for at du bare er en dust som bare vil ha sex der det er like greit å finne det ut først som sist. Jeg skjønner egentlig ikke logikken til dere menn. Hvordan har du tenkt å bli kjent med et menneske uten den delen som har tar initativ til nå: hvem hun egentlig er som person?

Anonymkode: 8a515...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en bagatell, om man faktisk er interessert. Hvem vil vel ikke være i kontakt med noen man liker og har lyst til å tilbringe tid med?

Om en "overdreven" interesse for kontakt er så grusom, så er man rett og slett ikke interessert!

TS skriver: "Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga" og videre: " Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen...

Altså en klar og tydelig beskjed på at det var interesse i utgangspunktet, men som videre ble ødelagt av overdreven masing.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Skjønner ts godt! Ingenting er verre enn en som overøser deg med meldinger, snapper, telefoner og sånn. Dette mener jeg uavhengig om det er etter første,  andre eller tredje date. Jeg mister fort all interesse dersom jeg blir overøst med meldinger hele tiden. Da virker det jo som at den andre ikke har noe annet liv.  Lurer på hva folk som gjør sånn tenker på? 

Endret av tirben
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Usj, henne hadde jeg høflig kuttet kontakten med. Sånn oppførsel blir altfor mye og får meg til å grøsse. 

Anonymkode: 614ce...39e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS skriver: "Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga" og videre: " Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen...

Altså en klar og tydelig beskjed på at det var interesse i utgangspunktet, men som videre ble ødelagt av overdreven masing.

Og hvis det å vise interesse er å "mase" så er man IKKE INTERESSERT.

Og man skylder både seg selv og den andre å være ærlig om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget står, han er ikke interessert i dette. Ferdig.

Poenget ditt står ikke i det hele tatt. Selvsagt kan man ødelegge interessen til noen ved å fremstå som en idiot. Å prøve å få TS til å virke som en skurk her er bare merkelig, dama oppfører seg absolutt ikke normalt. 

Anonymkode: fb745...ad2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange måter å vise interesse på, og det kan åpenbart tippe over i kategorien "mas". Disse begrepene utelukker heller ikke hverandre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir alle så furtne? Noen som kjenner seg igjen kanskje ;) Jeg blir skikkelig turned off når gutten maser.. Men noen klarer jo ikke kontrollere seg, så det er jo ikke min feil. 

Anonymkode: ec56b...831

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Poenget ditt står ikke i det hele tatt. Selvsagt kan man ødelegge interessen til noen ved å fremstå som en idiot. Å prøve å få TS til å virke som en skurk her er bare merkelig, dama oppfører seg absolutt ikke normalt. 

Jeg sier ikke at han er en skurk, men at han må være ærlig om at han nå ikke er interresert.

Erfaring tilsier nå allikevel at menn som ser at de har fanget interessen til noen kan være tilbøyelige til å utnytte dette for å skaffe seg lett sex.

• Liker 2
Gjest boblebrist
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar det et dette evig single "creeps" også sier til seg selv når de nok en gang blir avvist fordi de var for pågående, uten å innse at de rett og slett mangler sosiale antenner.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er meningsløst å diskutere dette hvis du ikke definerer hva du mener med "interesse". Du har åpenbart en ganske spesiell tolkning av det, der du fremstår som at du inkluderer masing inn i interessebegrepet. Vel, da er vi rett og slett ikke enige. Overdreven oppfølging og mas 10 minutter etter at man har sendt en melding er slitsomt for de aller fleste som dater.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

løøøøp

Anonymkode: 6f498...1b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var på føstedate med en dame i helgen. Daten var hyggelig og jeg likte dama. Addet hverandre på face og ble enige om å møtes igjen til helga. Så begynner det jævla maset. Sender meg sikkert 10-20 meldinger på Messenger daglig. Relativt uinteressante betraktninger, kommentarer og bilder fra jobben og hverdagen hennes. Jeg har en hektisk hverdag med jobb, unger og andre gjøremål ikke spesielt interessert i å tomchatte med folk uten mål og mening. Hvis jeg ikke svarer i løpet av 10-15 min, så kommer det oppfølgingsmelding med spørsmål om jeg har sovnet, om jeg har ghosta henne, om jeg har mista interessen (etterfulgt av en haug med smileys og andre tullete emojis). Jeg svarer kort, høflig og avmålt, men hun gir seg f... meg ikke. Gledet meg i utg. pkt. til å treffe henne igjen, men kjenner det er temmelig turn-off med en dame som er så opptatt av meningsløs small talk etter kun ett treff, og som tror og forventer at jeg til enhver tid sitter klar for å svare på hennes innfall.

Er jeg jævlig sær her nå, eller er det hun som mangler antenner? Jeg har vært borti liknende scenarier tidligere. Da har jeg liksom bare jatta med, men nå kjenner jeg at jeg er lei.  

Anonymkode: 01977...0d5

Er du helt blåst? Du gjør jo akkurat det som gjør at man blir slik. Vær litt oppegående da. Kanskje hun fortjener en som skjønner litt mer enn hva du gjør.. huff.

Anonymkode: 3aa13...faa

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet

Se hvordan det går videre. I verste fall har du ei å ligge med en liten stund.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Se hvordan det går videre. I verste fall har du ei å ligge med en liten stund.

Det er umoralsk! Man driver ikke og fucker med følelsene til andre om man selv vet at man ikke er så interessert. Menn som holder på sånn har sosiopatiske trekk, de nyter å såre andre og de får ereksjon av det. Da er det bedre å si at dsv så vil ikke dette funker, lykke til videre osv. 

Anonymkode: 6aacd...616

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er meningsløst å diskutere dette hvis du ikke definerer hva du mener med "interesse". Du har åpenbart en ganske spesiell tolkning av det, der du fremstår som at du inkluderer masing inn i interessebegrepet. Vel, da er vi rett og slett ikke enige. Overdreven oppfølging og mas 10 minutter etter at man har sendt en melding er slitsomt for de aller fleste som dater.

Dating = Velg og vrak, bruk og kast. Skjønner.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er umoralsk! Man driver ikke og fucker med følelsene til andre om man selv vet at man ikke er så interessert. Menn som holder på sånn har sosiopatiske trekk, de nyter å såre andre og de får ereksjon av det. Da er det bedre å si at dsv så vil ikke dette funker, lykke til videre osv. 

Anonymkode: 6aacd...616

Dette.

Det er nettopp det jeg sier, er man ikke interessert i noe mer, og det er åpenbart at dama er interessert, så er det stygt å utnytte dette for å få seg et enkelt ligg.

Men det er sånn ting har foregått så lenge menneskene har eksistert, og sånn det kommer til å foregå så lenge mennesker eksisterer, og jeg ser ingen ende på det.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt blåst? Du gjør jo akkurat det som gjør at man blir slik. Vær litt oppegående da. Kanskje hun fortjener en som skjønner litt mer enn hva du gjør.. huff.

Anonymkode: 3aa13...faa

Og hva er det han gjør da mener du?? For en merkelig kommentar..

Anonymkode: de143...475

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dating = Velg og vrak, bruk og kast. Skjønner.

Jeez. Det er jo ikke akkurat bruk og kast når man var genuint interessert først. Etter hvert som mer informasjon kommer frem, så velger man å fortsette eller avbryte datingen med grunnlag i den informasjonen. Og denne gangen var det tydeligvis mas som var dealbreakeren for TS. Det er som sagt ikke første gang det skjer. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...