AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Jeg tror jeg har en blindspot når det kommer til bilder av meg selv. Jeg vet ikke helt hva slags "vibe" jeg sender ut med bildene på TInderprofilen min. Jeg får matches, men synes det er feil damer. Da er det tydeligvis noe "feil" med mine egne bilder også. Enten 1. overvurderer jeg eget utseende 2. Jeg sender ut en "feil" vibe av et slag. etc for "teit", "frempå", "billig" (jeg er mann, men gutter kan også fremstå billig eller hva). Synes at jeg veldig sjelden matcher med jenter som matcher meg i utseende. Stort sett blir jeg skuffet når jeg møter jentene IRL, og de er stort sett keene på å opprettholde kontakt. Hvordan kan jeg utbedre? Anonymkode: 508c8...e55
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Hva er feilen med damene? Anonymkode: 8672b...6ad 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg har en blindspot når det kommer til bilder av meg selv. Jeg vet ikke helt hva slags "vibe" jeg sender ut med bildene på TInderprofilen min. Jeg får matches, men synes det er feil damer. Da er det tydeligvis noe "feil" med mine egne bilder også. Enten 1. overvurderer jeg eget utseende 2. Jeg sender ut en "feil" vibe av et slag. etc for "teit", "frempå", "billig" (jeg er mann, men gutter kan også fremstå billig eller hva). Synes at jeg veldig sjelden matcher med jenter som matcher meg i utseende. Stort sett blir jeg skuffet når jeg møter jentene IRL, og de er stort sett keene på å opprettholde kontakt. Hvordan kan jeg utbedre? Anonymkode: 508c8...e55 Kanskje du ikke er så kjekk som du tror selv? Hvis problemet er at du får match med jenter du ikke synes er så fine. Kan du ta bilde der du fremstår mer seriøs, og kanskje er litt kjekkere enn du egentlig er? Så vil i alle fall en del jenter kanskje tenke at du er over deres "liga".... Anonymkode: 27493...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Jeg matcher også med jenter som er billedskjønne/pene; problemet er at det er ikke den typen jenter jeg leter etter. Typisk vil det være jenter med trutmunn og et par deilige selfies osv. Jeg ser med en gang at dette er jenter jeg ikke passer med. Hvordan kan jeg vite om ikke jeg sender ut samme viben? Anonymkode: 508c8...e55 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg matcher også med jenter som er billedskjønne/pene; problemet er at det er ikke den typen jenter jeg leter etter. Typisk vil det være jenter med trutmunn og et par deilige selfies osv. Jeg ser med en gang at dette er jenter jeg ikke passer med. Hvordan kan jeg vite om ikke jeg sender ut samme viben? Anonymkode: 508c8...e55 Kan du ikke bare sveipe nei på de jentene du ikke liker, så matcher du ikke med de? Anonymkode: 737d9...4c2 9
havfruen91 Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 1. Hvor matcher du med dem da? Begge må sveipe høgre 2. Det er tinder, liker du ikke jenter som legger typiske selfier er du på feil sted 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 1. jeg bare sveiper høyre på det meste. så siler jeg etter jeg har matchet, egentlig. skal svare mer utdypende litt senere. Anonymkode: 508c8...e55 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Jeg har en kamerat som matcher med «feil» jenter på Tinder. Han er i virkeligheten veldig kjekk og har en super personlighet. Et kupp, vil jeg si. Men han har valgt helt feil bilde på Tinder. Han ser alvorlig ut, og ser ut som han poserer litt, ligner ikke på seg selv engang. Jeg tror han synes han er kjekkere på det bildet, men det er han overhodet ikke.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til han. Anonymkode: 9b56b...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. jeg bare sveiper høyre på det meste. så siler jeg etter jeg har matchet, egentlig. skal svare mer utdypende litt senere. Anonymkode: 508c8...e55 Er ikke det mer jobb egentlig, å sile ut i etterkant? Anonymkode: 432e4...a09 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kamerat som matcher med «feil» jenter på Tinder. Han er i virkeligheten veldig kjekk og har en super personlighet. Et kupp, vil jeg si. Men han har valgt helt feil bilde på Tinder. Han ser alvorlig ut, og ser ut som han poserer litt, ligner ikke på seg selv engang. Jeg tror han synes han er kjekkere på det bildet, men det er han overhodet ikke.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til han. Anonymkode: 9b56b...6d1 Du bare sier at det bilde er ikke bra. Så enkelt. Anonymkode: 56076...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bare sier at det bilde er ikke bra. Så enkelt. Anonymkode: 56076...4cf Er ikke SÅ nær venn, han er i gjengen liksom (jeg er sammen med en venn av ham). Er redd han skal bli fornærma.. Anonymkode: 9b56b...6d1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #12 Skrevet 28. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kamerat som matcher med «feil» jenter på Tinder. Han er i virkeligheten veldig kjekk og har en super personlighet. Et kupp, vil jeg si. Men han har valgt helt feil bilde på Tinder. Han ser alvorlig ut, og ser ut som han poserer litt, ligner ikke på seg selv engang. Jeg tror han synes han er kjekkere på det bildet, men det er han overhodet ikke.. Vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det til han. Anonymkode: 9b56b...6d1 Jeg har også et litt sånn posebilde faktisk. Lurer på om jeg bare skal bytte bilder..synes det er vanskelig med bilder som er fine og naurlige. Bildene jeg har på tinder er tatt for å brukes på tinder. Det skinner kanskje gjennom. Jeg har ikke IG og er generelt veldig dårlig på sosiale medier, så har liksom ikke flust av naturlige fine bilder å velge i. Jeg får alltid bra med oppmerksomhet fra jenter, så jeg vet at jeg er kjekk. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det mer jobb egentlig, å sile ut i etterkant? Anonymkode: 432e4...a09 Mulig, men jeg gjør det nå bare slik. Alle som "har potensiale" går til høyre. Så er det som regel færre som faktisk er interessante. Anonymkode: 508c8...e55
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #13 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også et litt sånn posebilde faktisk. Lurer på om jeg bare skal bytte bilder..synes det er vanskelig med bilder som er fine og naurlige. Bildene jeg har på tinder er tatt for å brukes på tinder. Det skinner kanskje gjennom. Jeg har ikke IG og er generelt veldig dårlig på sosiale medier, så har liksom ikke flust av naturlige fine bilder å velge i. Jeg får alltid bra med oppmerksomhet fra jenter, så jeg vet at jeg er kjekk. Mulig, men jeg gjør det nå bare slik. Alle som "har potensiale" går til høyre. Så er det som regel færre som faktisk er interessante. Anonymkode: 508c8...e55 Ofte er det jo slik at man ser seg selv annerledes enn andre ser en. Selv synes jeg «posebilde» er litt kleint. Kameraten min er heller ikke spesielt aktiv på sosiale medier, så ligger ikke så mange bilder ute. Men de bildene jeg synes er finest av ham, er når han er naturlig, smiler/ ler osv. Han er virkelig kjekk, men ser mye mindre kjekk ut på Tinder- bildet. Tror faktisk jeg skal hjelpe han litt med å velge nytt bilde Anonymkode: 9b56b...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #14 Skrevet 28. juni 2018 Be en venn av motsatt kjønn om å ta bilder av deg uten at du vet det neste gang vennegjengen er samlet. Gi personen enerett på å bestemme hvilke bilder som skal på profilen din, og prøv den nye profilen ut i minst to uker. Anonymkode: f90d8...aff 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #15 Skrevet 28. juni 2018 Ja men det er da så jækla mange regler man skal forholde seg til ass! Litt pose er kleint, selfies er kleint, man må se helt naturlig ut, man skal helst ikke se i kameraet...eller bare smile bredt mens man står på vidda med et par ski. Jeg er for klein til å spørre kamerater om å ta bilder av meg i utgangspunktet så det blir liksom dårlig. Men jeg har ikke noe valg da. Må vel bare tvinge meg til å spørre noen venner om å ta bilder av meg slik at jeg ser normal ut. Kunne ønske alle bare la ut bilder slik russere gjør! enkelt og plain Anonymkode: 508c8...e55
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #16 Skrevet 28. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Be en venn av motsatt kjønn om å ta bilder av deg uten at du vet det neste gang vennegjengen er samlet. Gi personen enerett på å bestemme hvilke bilder som skal på profilen din, og prøv den nye profilen ut i minst to uker. Anonymkode: f90d8...aff Jeg har ikke jentevenner så det er faktisk ikke et alternativ. Jente-bekjentskaper ja, men jeg stoler ikke nok på dem. Det må isåfall bli en kompis ass. Anonymkode: 508c8...e55
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #17 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke jentevenner så det er faktisk ikke et alternativ. Jente-bekjentskaper ja, men jeg stoler ikke nok på dem. Det må isåfall bli en kompis ass. Anonymkode: 508c8...e55 Mente ikke å si at jeg ikke stoler på jenter generelt, bare at mine nærmeste venner er gutter og dette er noe jeg kun betror til nære venner:p Anonymkode: 508c8...e55
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2018 #18 Skrevet 1. juli 2018 Der gitt! Tok et bilde av meg selv som ble en hit - Ser ikke ut som en selfie - jeg smiler og er helt naturlig. jeg ser hyggelig ut. - ingen filter, og bildet er ganske rotete, men jeg utstråler energi - overrasket over at et så jovialt bilde ble det mest attraktive. ---> mye instant oppmerksomhet fra nåværende matcher ang. dette bildet. Så da setter jeg det sikkert som hovedbilde snart. Det er så merkelig hvordan jeg ikke selv ser hva som er bra bilder og ikke. Anonymkode: 508c8...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå