Gå til innhold

Daten vil være venn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en mann i et halvt år, vi har datet og hatt masse sex. Etterhvert ville han heller at vi gikk over til å være venner enn å bli kjærester. Allikevel har vi fortsatt å møtes jevnlig, ha sex mer sjelden, kysse og oppføre oss som før. Men så oppdager jeg at han er aktiv på nettdating igjen... Hva i alle dager er dette? Hvorfor vil han være venner, for å ha meg på gress? Hvorfor ikke like gjerne avslutte med meg?

Vi er mellom 25 og 28 år begge to, han er i sluttinnspurt av studiet og det er grunnen han oppgir til at han ikke vil binde seg nå.

Her vil sikkert alle si at jeg skal gå videre og droppe denne mannen, og jeg er egentlig enig. Men samtidig liker jeg han og har fått følelser, og det virker som om han har det for meg også, sier at han er glad i meg og ønsker å finne på ting sammen.

Anonymkode: 2ece5...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har datet, hatt sex og holdt på i 6mnd. Samtalen om «er vi kjærester nå ellleeeer?» burde kommet for en stund siden. 

Hvis du ikke vil at det skal være et fuckfriend forhold så får du bare stille hardt mot hardt. «Jeg liker deg og vil ikke bare være venner. Hvis du vil leve livet som singel, drive med nettdating så kan du ikke ha meg slik som du har hatt frem til nå. Enten fortsetter vi sammen som et par eller så finner jeg noe annet å drive tiden min på.» 

på den måten er du ærlig om hva du vil og hva du trenger, så får det være opp til han om han vil være den personen for deg. Hvis ikke så er det å la fyren gå, fordi så skjevfordeling i hva man ønsker av et forhold er dømt til å gi problemer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2018 den 20.31, Valmuefrø skrev:

Dere har datet, hatt sex og holdt på i 6mnd. Samtalen om «er vi kjærester nå ellleeeer?» burde kommet for en stund siden. 

Hvis du ikke vil at det skal være et fuckfriend forhold så får du bare stille hardt mot hardt. «Jeg liker deg og vil ikke bare være venner. Hvis du vil leve livet som singel, drive med nettdating så kan du ikke ha meg slik som du har hatt frem til nå. Enten fortsetter vi sammen som et par eller så finner jeg noe annet å drive tiden min på.» 

på den måten er du ærlig om hva du vil og hva du trenger, så får det være opp til han om han vil være den personen for deg. Hvis ikke så er det å la fyren gå, fordi så skjevfordeling i hva man ønsker av et forhold er dømt til å gi problemer.

Takk for svar, det er selvsagt det helt normale å gjøre. Problemet mitt er at vi er ikke først og fremst fuckfriends heller. For vi møtes og har det hyggelig sammen, og ligger egentlig ikke sammen så ofte.. Og når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester, men det er bare oss to (stort sett), og vi har ikke definert forholdet som forhold... 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fuckboy.

Anonymkode: b0f5f...a9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo takket ja til både vennskap og sex, så du blir ikke holdt på gress. Du er bare dum/naiv. Mange av oss klarer fint å ha sex med venner.

Anonymkode: 12350...c53

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg og han får sine fysiske behov møtt. Men du er ikke rette personen for han, derfor prøver han å møte nye damer. Hadde det vært det med studiene så hadde han ikke vært på datingsidene. Han bare prøver å pakke det for enten å ikke såre deg eller for å ikke ødelegge tilgangen på sex.

Anonymkode: f3758...b96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo takket ja til både vennskap og sex, så du blir ikke holdt på gress. Du er bare dum/naiv. Mange av oss klarer fint å ha sex med venner.

Dum... Veldig hyggelig å kalle en ukjent for dum egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dum... Veldig hyggelig å kalle en ukjent for dum egentlig.

Ja men herregud. Om man takker ja til vennskap og sex, for så å anklage den andre for å love mer enn vennskap er dumt. Jeg er flau over å være kvinne i slike tilfeller. Var planen å pule han til han fikk følelser?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg og han får sine fysiske behov møtt. Men du er ikke rette personen for han, derfor prøver han å møte nye damer. Hadde det vært det med studiene så hadde han ikke vært på datingsidene. Han bare prøver å pakke det for enten å ikke såre deg eller for å ikke ødelegge tilgangen på sex.

Anonymkode: f3758...b96

Vi ligger ikke så ofte sammen lenger nå, mer sjelden enn tidligere. Men vi har mer kontakt.. Det er det som er litt rart, synes jeg.

ts

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi ligger ikke så ofte sammen lenger nå, mer sjelden enn tidligere. Men vi har mer kontakt.. Det er det som er litt rart, synes jeg.

ts

Hvordan er det rart? Det er jo slik det fungerer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det rart? Det er jo slik det fungerer.

Det jeg mener er at han ikke får så mye ut av dette hvis han bare gjør det for sexen sin skyld... Egentlig ingenting hvis vi ser på siste måned.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg mener er at han ikke får så mye ut av dette hvis han bare gjør det for sexen sin skyld... Egentlig ingenting hvis vi ser på siste måned.

Men hallo. Han vil jo at dere skal være venner. Han får jo AKKURAT det han sier han vil...????? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får den sexen han får. Menn er ikke dyr. De må ikke ha sex med noen hele tiden. Jeg er kvinne og kunne lett hatt en venn som deg.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, FrodeF skrev:

Men hallo. Han vil jo at dere skal være venner. Han får jo AKKURAT det han sier han vil...????? 

Jeg ønsker jo egentlig en kjæreste, så tenker at jeg begynner å date igjen nå. Det kompliserer jo relasjonen vi har, og mest sannsynlig slutter vi å være venner..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...