Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så at de hadde problemer med CO2 produksjon i europa og at det kunne bli ølkrise. Er det noen som har vært på butikken i dag og sett om de har satt opp prisene på øl? Kanskje det kan være lurt å hamstre nå hvis det er tilfellet.

Anonymkode: 645e7...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c37d4...84e

• Liker 2
Skrevet

Prisene vil ikke gå opp uansett, men skader jo ikke å kjøpe litt mer enn man "trenger" xD

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Både lageret til butikk-kjedene og lageret til bryggeriene har fortsatt på lager. 

Eneste grunnen til at det kan lønne seg å hamstre er fordi folk flest får panikk hver gang det kan bli mangel på noe. Hvis butikkene går tomme er det fordi folk hamstrer unødvendig og når butikkene da får igjen så er det plutselig ingen som trenger øl lenger. 

Beste var bøndene ikke ville levere korn til bakeriene og folk hamstret brød. Lageret til bakeriene hadde derimot masse og vi solgte ekstreme mengder brød. I ukene etter solgte vi nesten ikke noe brød fordi folk hadde fryseren full

Anonymkode: 5fc66...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Øl bør man aldri gå tom for, så greit å kjøpe inn mer enn normalt nå

Anonymkode: 2cce1...258

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal jeg så absolutt ikke. Den dagen jeg hamstrer øl skal jeg oppsøke hjelp.

Helt sykt at dette blir hauset opp i media.

Anonymkode: dbbb6...166

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skader ikke å hamstre øl, du får vel brukt det uansett 

Anonymkode: 72fbe...35b

AnonymBruker
Skrevet

Aass forventer levering i morgen og de har bare stoppet 2 skift på en av produksjonslinjene sine. 

Anonymkode: 6dfa8...23f

AnonymBruker
Skrevet

Om man føler man må hamstre øl er det kanskje en ide å melde seg på AA møter

Anonymkode: 82c6e...84a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man føler man må hamstre øl er det kanskje en ide å melde seg på AA møter

Hvordan det? Selv om man hamstrer betyr det ikke at man skal drikke alt på en gang.

Som at man kan kjøpe mye av noe som er på tilbud uten at man må gå til lege for å spise for mye på en gang.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan det? Selv om man hamstrer betyr det ikke at man skal drikke alt på en gang.

Som at man kan kjøpe mye av noe som er på tilbud uten at man må gå til lege for å spise for mye på en gang.

Det betyr at man ike ser for seg at man klarer 2 måneder uten øl, og det er alkoholikertendenser

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller hamstra diverse brus om noe ved en Co2 mangel, men nå er det heldigvis i orden igjen :)

Anonymkode: d25ad...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...