Gnå Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Flere enn meg som liker henne og bloggen hennes (https://www.piaseeberg.no/)? Synes hun har mange gode holdninger og meninger - og ikke minst er hun blid, morsom og inspirerende 1
pusla Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Oppdaget henne for noen måneder siden gjennom Treningspodden. Jeg liker henne jeg også, hun skiller seg litt ut i bloggverden og er naturlig, nedpå og med mange gode tanker. Ikke minst inspirerer hun meg til å trene og bevege meg, noe som ikke så mange andre bloggere har klart! Hun har også en ganske bra vlogg, på YouTube.
Speedmaster Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 32 minutter siden, pusla said: Hun har også en ganske bra vlogg, på YouTube. Dette. Vloggen er virkelig herlig. Pia har en naturlig sjarm. Et forfriskende pust i et landskap som etterhvert er blitt temmelig grått. Litt opp og ned på kvalitet i innhold foreløpig, men definitivt en blogger med potensiale!
Gnå Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2018 12 timer siden, Speedmaster skrev: Dette. Vloggen er virkelig herlig. Pia har en naturlig sjarm. Et forfriskende pust i et landskap som etterhvert er blitt temmelig grått. Litt opp og ned på kvalitet i innhold foreløpig, men definitivt en blogger med potensiale! Enig!
Anbefalte innlegg