Gå til innhold

Noen som har vært i Litauen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg vurderer å bestille en tur til Litauen/Vilnius, virker veldig koselig der. Men det er ikke alltid lett å bedømme ut i fra nett. Noen som har vært i Litauen? Positive eller negative erfaringer? Hva med shopping og mat priser? Er det et sted som er verdt å besøke? Tar gjerne imot tips og råd 😊

Anonymkode: a50ff...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Møkkaland. Folk kakler i hodet på deg. Styr unna. 

Anonymkode: 8ca3a...f1a

Skrevet

Jeg likte meg veldig godt der. Var der tidlig høst, det er endel kjekke butikker som ikke bare selger østeuropeisk ræl. Koselige gater i sentrum, katte kafe om du liker å kose med katter. Kollektivtransporten var lett å finne ut av, og ikke minst noen gode restauranter hvor vi spiste til en rimelig penge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var helt knall i Vilnuis. 

Lønna er gjennomsnittlig på 8.000/mnd. Så da er prisene deretter. 

Men legg merke til hvor fint kvinne kler seg der. Ikke mange kvinner i langbukser eller treningstights med sandaler der... 

Anonymkode: f0284...590

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg var i Vilnius på nyttår med kjæresten min! Jeg likte byen veldig godt. Gikk bare rundt i byen og utforsket, drakk øl og spiste mye god mat. Shoppet ikke noe, men virket som shoppingtilbudet var bra. 

Prisene var ganske billige, husker ikke helt nøyaktig. Vi var også på KGB-museum, VR-cafe (sykt gøy!), på illusion room (anbefales hvis du synes sånt er gøy), og besøkte et slott som lå på en slags øy ca 20 min kjøretur unna. Hadde ingen negative opplevelser igrunnen:) Veldig koselig by!

Som noen skrev over: la også merke til hvor pent kvinner kler seg!

Anonymkode: 12787...890

Gjest Linaria
Skrevet

Var der i fjor. Kjæresten min har en venn der som inviterte oss ut i Uzupis (et lite "land" inni Vilnius). Kjæresten min er musiker, og de hadde en nedstøvet gitar i puben, som manglet en streng. Hele puben sang og spilte til gitaren bare hadde én streng igjen. Det var utrolig god stemning! Byen var også nydelig. Vi leide leilighet så lagde mat "hjemme", og det var veldig billig. Betalte vel 300 kroner natta for en flott leilighet for to.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for all innspill, da blir det en tur til Litauen! 😊

Anonymkode: a50ff...95c

AnonymBruker
Skrevet

Var der nå for 2 uker siden, og jeg elsket det. Storkoste meg, med å bare tusle rundt i gatene, sitte på cafe, gå på museum, og mange flotte kirker der. Jeg la og merke til hvor mange kvinner det var, som gikk virkelig flott kledd. I gamlebyen er det veldig vakkert. 

Anonymkode: 01cd6...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...