Gjest Hjelp!! Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg blør fra endetarmen.. Hjelp! Er dette farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 Er det mørkt rødt blod eller lyserødt riskt blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #3 Del Skrevet 4. mars 2005 lyserødt friskt blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mars 2005 #4 Del Skrevet 4. mars 2005 Synes å huske å ha hørt at om det er lyst friskt blod så er det som regel en rift eller noe sånt du blør fra. Skal vist ikke være noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #5 Del Skrevet 4. mars 2005 Da jeg blødde fra endetarmen, friskt blod, fulgte jeg det rådet jeg finner alle plasser: blør du fra endetarmen skal du kontakte lege. I de fleste tilfeller er det helt ufarlig, men det KAN være noe alvorlig, derfor kontaktet jeg lege. Det var bare rett og slett rifter i endetarmsåpninga grunnet meget hard/treg avføring. Dette er ikke uvanlig. Men, det anbefales å kontakte lege om du blør fra endetarmen. Gjør det for sikkerhetsskyld, så slipper du å engste deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #6 Del Skrevet 4. mars 2005 Min søster gjorde også det, i lang tid uten å søke lege. Da hun endelig gjorde det, var det kreft, så sjekk det uansett, slipper du tenke mere på det. Er jo veldig sjelden det er noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 4. mars 2005 #7 Del Skrevet 4. mars 2005 Det kan også være pga hemorrider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #8 Del Skrevet 4. mars 2005 Det kan være mange ting. sker det en gang.eks du må ta i for å få ut noe, så vet du grunnen,men du Skal til lege om dette skjer mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå