solmåneogstjerner Skrevet 27. juni 2018 #21 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Beeblebrox skrev: Det er ikke så "selvsagt" når man leser tittel, og HI... 'Selvsagt' var til deg 😊 Altså at jeg er enig med deg i det du skriver. Men at man(n) bør la være å kommentere på ting de ikke vet noe om.
AnonymBruker 42 Skrevet 27. juni 2018 #22 Skrevet 27. juni 2018 (endret) 18 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: 'Selvsagt' var til deg 😊 Altså at jeg er enig med deg i det du skriver. Men at man(n) bør la være å kommentere på ting de ikke vet noe om. Jeg skjønte at "selvsagten" var ment til meg. Mulig innlegget mitt var klønete formulert Det jeg prøvde å kommunisere var at HI var noe jeg leste som en eneste stor "nonvite", og som en copyright på graviditet,som om det var noe som IKKE angår menn. edit Endret 27. juni 2018 av Beeblebrox dyxliexis vitalis
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #23 Skrevet 28. juni 2018 12 timer siden, Beeblebrox skrev: Jeg skjønte at "selvsagten" var ment til meg. Mulig innlegget mitt var klønete formulert Det jeg prøvde å kommunisere var at HI var noe jeg leste som en eneste stor "nonvite", og som en copyright på graviditet,som om det var noe som IKKE angår menn. edit Jeg skriver helt tydelig at det gjelder uttalelser som er helt far fetch eller å drive å kverulere. Var en som herjet vilt i en tråd der ei ville ha tips til hvordan hun kunne gjennomføre pumping på ny arbeidsplass. Han maste side opp og ned om at det kunne INGEN svare på, og at hun måtte RINGE arbeidsplassen. Da alle mente dette var et dårlig tips, så gikk det side opp og ned med hvorfor dette var et godt tips. Altså ingen respekt for kvinners ønske om erfaringsutveksling. Kun «hør på meg, jeg er mann! Her er løsningen!» og så «ingen som hørte på meg? Hæ??» »HALLO HØR PÅ MEG DA JEG HAR LØSNINGEN». Anonymkode: de2cc...eca 3
solmåneogstjerner Skrevet 28. juni 2018 #24 Skrevet 28. juni 2018 15 timer siden, Beeblebrox skrev: Jeg skjønte at "selvsagten" var ment til meg. Mulig innlegget mitt var klønete formulert Det jeg prøvde å kommunisere var at HI var noe jeg leste som en eneste stor "nonvite", og som en copyright på graviditet,som om det var noe som IKKE angår menn. edit Det var ikke slik jeg leste HI. Menn bør gjerne lese trådene, kjempefint at de setter seg litt inn i hvordan det er for kvinner. Har de noe konstruktivt og/eller hyggelig å komme med så er det kjempefint. Men å opptre som eksperter på svangerskap/fødsel/amming kan de aldri. Mulig unntak for leger og annet helsepersonell. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #25 Skrevet 28. juni 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Du har veldig mye erfaring med å bære fram barn? Anonymkode: c48b8...0c7 Drap er ulovlig, men man har lov til å snakke folk fra å bli gravide. Det handler om artsreduksjon. Jeg ønsker å vie livet mitt til å redusere og svekke menneskearten. Anonymkode: b0983...0b2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #26 Skrevet 28. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Drap er ulovlig, men man har lov til å snakke folk fra å bli gravide. Det handler om artsreduksjon. Jeg ønsker å vie livet mitt til å redusere og svekke menneskearten. Anonymkode: b0983...0b2 Ehh.. Anonymkode: c48b8...0c7 1
Leifern Skrevet 28. juni 2018 #27 Skrevet 28. juni 2018 Har en nyfødt hjemme og har lest litt her, mye som kan være relevant for en nybakte fedre, få perspektiver fra andre mødre osv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå