AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Jeg er en student som ikke har fått noen sommerjobb i år. Jeg har ganske mye erfaring fra servicebransjen, og har jobbet siden jeg var 16 år. Er nå 24 år, og har for første gang ikke jobb denne sommeren. Jeg lurer dermed på hvordan mulighetene mine er for å søke jobb via et rekrutteringsfirma som adecco, manpower osv. Jeg har registrert CV hos adecco og manpower og sett på deres utlyste ledige stillinger. Jeg er ikke særlig kresen og tar det jeg får. Likeså gjerne oppvaskhjelp dersom dette er det eneste tilbudet. Jeg forstår likevel ikke helt hvordan dette fungerer. Registrerer en kun seg via deres nettsider med CV eller møter en opp personlig via deres kontorer for å snakke med en konsulent? Finner ingen informasjon angående hvordan en kan møte opp via deres kontorer via deres nettsider. Noen som har erfaring med disse aktørene og har fått jobb? Møtte dere opp personlig eller registrerte dere bare CV og erfaring? Takker for svar! Anonymkode: 12aef...4f4