Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo åpenbart at tykt hår er et atteaktivt trekk, både for menn og kvinner. 

Ser jo små barn, med tykt hår hvor en sier "jeg har tykker hår enn Xxx så.." mens jenta som har tynt hår hr en sånn tynn hestehale.

Har selv tynt hår, arvet det fra pappa. Både jeg og broren min arvet det jævla håret til pappa. Mamma sin slekt har kjempe tykt hår og søsteren min arvet dette.

Anonymkode: 3fec4...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er attraktivt er hva man utstråler. Er du sprudlende glad og fornøyd med deg selv, så er det det de andre ser.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo åpenbart at tykt hår er et atteaktivt trekk, både for menn og kvinner. 

Ser jo små barn, med tykt hår hvor en sier "jeg har tykker hår enn Xxx så.." mens jenta som har tynt hår hr en sånn tynn hestehale.

Har selv tynt hår, arvet det fra pappa. Både jeg og broren min arvet det jævla håret til pappa. Mamma sin slekt har kjempe tykt hår og søsteren min arvet dette.

Er det noe jeg virkelig legger lite energi på, så er det eget og andres hår. 

Men vi er alle forskjellige, du må nok slå deg til ro med at du snart er skallet. Og en skallet mann er minst like sexy som en med hår, synes jeg. Likevel er det hvordan det står til under hårmanken som betyr mest for meg ;)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Er det noe jeg virkelig legger lite energi på, så er det eget og andres hår. 

Men vi er alle forskjellige, du må nok slå deg til ro med at du snart er skallet. Og en skallet mann er minst like sexy som en med hår, synes jeg. Likevel er det hvordan det står til under hårmanken som betyr mest for meg ;)

Er ikke mann.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint med tynt hår jeg- ikke fokuser så mye på dette, bare trekker deg ned..  Ikke alle som liker tjukt hår heller... Vær fornøyd med det du har er mitt råd. ❤️ 

Anonymkode: 77c7f...f1b

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mann.

Sorry.  Gå for en kort sveis og gjør det beste ut av det du har! Og kjøp et par kule parykker hvis du vil friske opp litt. Har ei venninne som ikke har hår, hun orker ikke bekymre seg over sitt manglende hår. Hun varierer litt med parykk. 

Skrevet

Jeg har tynt, rett hår og har alltid ønsket meg krøller.

Har hørt rykter om at mange krøllete jenter ønsker å være mer rette.

Nå kommer det selvsagt an på hvor tynt håret er - snakker man skallede flekker? Alopecia? Parykk neste?

Eller tynt, fint, nordisk hår som knekker lett?

En periode for ti år siden mistet jeg hår i store klaser (kan man si det om hår?). De lå etter meg på gulvet når jeg gikk forbi. Det sluttet like brått som det startet, etter noen måneder, og til tross for fortsatt tynt og fint hår (som da jeg var barn dog vesentlig mer kommunegrå) innså jeg at dette er noe jeg ikke vil irritere meg over lenger.

Nå irriterer jeg meg i stedet over en midtskill som går helt ned i nakken, så jeg er kanskje ikke den du ønsker å ta imot råd fra..

AnonymBruker
Skrevet

Alle har noe de ikke er fornøyd med. Trikset er å ikke bry seg. Jeg er godt under 160 cm, alle vil være høye og alle synes det å være høy er penest. Ingenting jeg kan gjøre med høyden min. Så da har jeg lært meg å ikke bry meg. 

Det er mange frisyrer som kan gjøre slik at håret virker tykkere. 

Tror jeg vet om to som er fornøyd med håret sitt. Alle andre klager over ett eller annet. 

Anonymkode: bc4b3...d00

• Hjerte 1
Skrevet

Har typisk nordisk tynt hår selv. Har dårlige hårperioder fordi håret blir fort fett og vanskelig å forme pent. Men stort sett er det ikke så verst. Hadde mer hår da jeg var yngre. Kanskje prøve prp hårbehandling en dag selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...