AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Datet en fyr 2-3 mnd, så når jeg da spurte han hva han ville videre sa han at vi kunne jo knulle, så fikk vi se. Jeg ble oppgitt siden han hadde sagt han var på utkikk etter noe seriøst. Droppet da svare på seksuelle henvendelser på facebook, snapchat osv. Han svarer på snapchat og kommer med seksuelle bemerkninger, sender meg bilder av nakne damer på facebook i innboks som liksom skal være morsomme, og idag sendte han bilde av ræva på damer på treningssenteret sitt på tredemølla og skrev "Motivasjon...". Mannen er 40 år om det er relevant og jeg er ti år yngre. Føler han har tatt helt av på dette. Jeg sletter vanligvis ikke folk om de ikke har såret meg, men nå bør jeg nok det ja. I starten ringte han, sendte sms og introduserte meg for venner. Så følte det var hakket mer seriøst da. Etter jeg ikke gadd være en kn*lledukke for han har han som sagt tatt av. Jeg forstår bare ikke hvorfor? At han ikke eier respekt for meg skjønner jeg jo. Anonymkode: 17e3f...c37 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Hvis du bare hadde knullet ham så hadde han ikke oppført seg som en fjortenåring. Gjør verden en tjeneste. Tenk på de stakkars beglodde damene på treningssenteret. Han kan jo ikke holde på sånn, og du sitter på nøkkelen til å avslutte oppførselen. Anonymkode: b75ae...560
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bare hadde knullet ham så hadde han ikke oppført seg som en fjortenåring. Gjør verden en tjeneste. Tenk på de stakkars beglodde damene på treningssenteret. Han kan jo ikke holde på sånn, og du sitter på nøkkelen til å avslutte oppførselen. Anonymkode: b75ae...560 Takk for ditt seriøse svar.. Anonymkode: 17e3f...c37 2
Gent82 Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Hehe. Han vil ikke gi deg annet enn hodebry, ts. Glem og gå videre 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for ditt seriøse svar.. Anonymkode: 17e3f...c37 Jeg er dønn seriøs. Enten må du knulle ham så han oppfører seg, eller så må du se på at han oppfører seg som en fjortis, eller så må du kutte kontakten helt. Anonymkode: b75ae...560
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dønn seriøs. Enten må du knulle ham så han oppfører seg, eller så må du se på at han oppfører seg som en fjortis, eller så må du kutte kontakten helt. Anonymkode: b75ae...560 skrev jo at jeg skal SLETTE han. Men den barnslige og vulgære oppførselen hans er sånn han bør oppføre seg sine like barnslige kompiser som han. Anonymkode: 17e3f...c37 2
Gent82 Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dønn seriøs. Enten må du knulle ham så han oppfører seg, eller så må du se på at han oppfører seg som en fjortis, eller så må du kutte kontakten helt. Anonymkode: b75ae...560 Fy f. Tror du selv på det rådet? Å tro han skal bli seriøs etter at han skal få knulle henne er som å levere inn lottokupong og forvente 6 rette + vikingtall på første trekning 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 Har dessverre hatt sex med han tidligere. Kanskje derfor han er blitt klingærn. Han sa at sex med meg er jo bra, så han vil vel ha mer da. Men nei takk. Anonymkode: 17e3f...c37 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dønn seriøs. Enten må du knulle ham så han oppfører seg, eller så må du se på at han oppfører seg som en fjortis, eller så må du kutte kontakten helt. Anonymkode: b75ae...560 Det er bortimot noe av det dummeste jeg har lest på KG. Anonymkode: caab0...897 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, Tusseladen skrev: For en premieidiot. I know. Griner meg ikke i søvn akkurat... Anonymkode: 17e3f...c37 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 Håper du ikke ønsker å være i et forhold med en sånn fyr? Anonymkode: 49c1c...884 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #13 Skrevet 27. juni 2018 Men i alle dager... For en ekkel og avskyelig oppførsel. Kanskje like greit at han viste frem denne siden av seg selv, før dere faktisk gikk videre med noe mer seriøst? Anonymkode: b08c9...5ab 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #14 Skrevet 27. juni 2018 Forstår ikke hvorfor en del menn tror det er ‘pirrende’ for oss damer å motta bilder av andre spreke damer på treningssenter/bilde på nett, osv?! Når de drar ut på byen så sender de selfie med ei lekker dame... hvorfor? For å vise at de er attraktive og at vi bør glede oss over at de dater nettopp oss? For de kan få andre lett? Anonymkode: 91a08...61b 3
Gjest Axl Skrevet 27. juni 2018 #15 Skrevet 27. juni 2018 Skjønner meg ikke på de som ikke kan være ærlig fra starten av om hva de vil, men finnes jo de som ikke vet før det har gått en stund.
Gjest Axl Skrevet 27. juni 2018 #16 Skrevet 27. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dønn seriøs. Enten må du knulle ham så han oppfører seg, eller så må du se på at han oppfører seg som en fjortis, eller så må du kutte kontakten helt. Anonymkode: b75ae...560 Knulling kan få han til å oppføre seg?😂
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #17 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, Axl skrev: Knulling kan få han til å oppføre seg?😂 Jeg er sikker i min sak. All dårlig oppørsel blant mennesker skyldes mangel på knulling. Anonymkode: b75ae...560 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #18 Skrevet 27. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker i min sak. All dårlig oppørsel blant mennesker skyldes mangel på knulling. Anonymkode: b75ae...560 Så fordi noen menn ikke har normal intelligens, men lever på instinkter så skal kvinner ha sex med dem for at de skal "roe" seg? Hva med å prøve å oppføre seg? Er kanskje ikke så lett for disse mindre intelligente mennene? Anonymkode: 66d68...900 1
Gjest Axl Skrevet 27. juni 2018 #19 Skrevet 27. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker i min sak. All dårlig oppørsel blant mennesker skyldes mangel på knulling. Anonymkode: b75ae...560 Da skal det ikke være vanskelig å få folk til å oppføre seg. Vi må begynne å hjelpe folk i nød. Samme hvilket kjønn. Bare de får seg et knull så de får oppføre seg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #20 Skrevet 27. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så fordi noen menn ikke har normal intelligens, men lever på instinkter så skal kvinner ha sex med dem for at de skal "roe" seg? Hva med å prøve å oppføre seg? Er kanskje ikke så lett for disse mindre intelligente mennene? Anonymkode: 66d68...900 Ikke bland meg inn i kvinner VS menn-opplegget. Jeg er ikke en av de tullingene. Fyren i TS er desperat. Knull ham og det gir seg. Skjønner ikke hvor vanskelig det regnestykket kan være, men det er mulig jeg er født geni. Anonymkode: b75ae...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå