Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vesle Trulte
Skrevet

I følge dagens VG (eller var det Dagbladet) så søker 1 av 3 jenter på spraydate kun en sengepartner.

Dette nekter jeg å tro, for hvorfor blir jeg overøst med sexmeldinger nå jeg er innpå der? Noen burde jo helt tydelig ha funnet hverandre, slik at det ikke ble så plagsomt for oss andre.

Nei, dette kjøper jeg ikke. Tallene må være feil!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet
I følge dagens VG (eller var det Dagbladet) så søker 1 av 3 jenter på spraydate kun en sengepartner.

Dette nekter jeg å tro, for hvorfor blir jeg overøst med sexmeldinger nå jeg er innpå der? Noen burde jo helt tydelig ha funnet hverandre, slik at det ikke ble så plagsomt for oss andre.

Kanskje de lurer på om DU er søtere, bedre... :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Skjønte ikke helt logikken din, jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Skjønte ikke helt logikken din, jeg.

Det var vel at siden det er så mange jenter som ønsker sex,så skulle man ikke tro at hun fikk masse sexmeldinger. For gutta har NOK å velge i.. :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Det var vel at siden det er så mange jenter som ønsker sex,så skulle man ikke tro at hun fikk masse sexmeldinger. For gutta har NOK å velge i.. :wink:

Altså, hvis det bare er tre jenter på spray og tusen gutter, så vil vel ikke de to jentene som ikke er ute etter sex legge merke til en mindre pågang. Tror ikke hun siste spriker for dem alle.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette viser bare at det er en myte at det bare er menn som er ute etter en ting på spray.

Skrevet

Jeg har noen venninner som har profil på Spray, og jeg hadde selv en for en stund tiden. INGEN av oss ønsket å møte menn bare for å ha sex. Jeg stiller meg tvilende til tallene jeg også.

(Men jeg vet ikke om vi er representative :wink: )

Gjest Fast bruker i.i.
Skrevet

Jeg hadde profil på Spray for et par år siden, og da traff jeg menn et par ganger kun for sex gjennom profilen. Så at det skjer tviler i hvert fall ikke jeg på!

Gjest gjesta
Skrevet
Tror ikke hun siste spriker for dem alle.

:hoho: Sant nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...