Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 For alle Optimister der ute - Priset være dagen!! http://www.m-w.com/cgi-bin/wftw.pl :-)
Gjest Chrizzy Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 "The optimist thinks that this is the best of all possible worlds; the pessimist knows it." After all, in order not to be a fool an optimist must know how sad a place the world can be. It is only the pessimist who finds this out anew every day." De va gode!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 "The optimist thinks that this is the best of all possible worlds; the pessimist knows it." After all, in order not to be a fool an optimist must know how sad a place the world can be. It is only the pessimist who finds this out anew every day." De va gode! mye sannhet her :-) Men jeg tror (tror) det kan være er en smule feil sitert? Det var vel Stalin som kom med dette, men slik jeg husker den gikk den slik: "The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds; and the pessimist fears this is true" -med forbehold om feil fra meg og selvsagt :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 :o Men hva er dette? Er det ingen optimister der ute :-) Nei, nei - jeg kan feire alene jeg :-) Optimismen lenge leve!!
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 *FNYS!* Hva er optimistisk med det været vi har nå? Gi meg SOOOOOOL, SOOOOOOL,SOOOOOOL!
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Mars er fin fin mnd! Eg er optimistisk - alt ordnar seg ALLTID!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #8 Skrevet 4. mars 2005 *FNYS!* Hva er optimistisk med det været vi har nå? Gi meg SOOOOOOL, SOOOOOOL,SOOOOOOL! Ja dette! var definitivt ikke tråden din
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #10 Skrevet 4. mars 2005 Mars er fin fin mnd! Eg er optimistisk - alt ordnar seg ALLTID! Akkurat slik tenker jeg også! ‘How is your heart?’ av C. Bukowski :-) Siste linjen der sier Alt.
Gjest Litjmæ Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Mars har hvertfall så langt vært perfekt synes jeg! Nydelig vær, sol fra skyfri himmel, snø og kaldt! Vi er ferdig med mørketiden og går mot vår - og kan samtidig nyte det beste av vinteren. Herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå