Gå til innhold

Jeg planlegger en overraskelsesdate - høres dette bra ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møtes på kvelden og da får hun en konvolutt med en liten rebus. Svaret er et sted og vi går bort dit sammen. Der får hun en ny ledetråd, som viser vei til en park. Der har vi en liten piknik med sushi, frukt, ost og vin. Etterpå får hun en liten rebus til, som viser vei til en bar på toppen av et hotell med utsikt, en utendørs takterrasse. Der tar vi et glass vin før hun får enda en rebus. Den sier at vi skal overnatte på hotellet (hun vet at det er en overnattingdate). Høres dette bra ut? Jeg vil gjerne imponere :) 

Anonymkode: 82f42...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dama liker rebusløp så er jo det der knallbra. :) Jeg hadde blitt imponert, så på meg hadde det der funket veldig bra. 

Lykke til 

• Liker 2
Skrevet

Bare pass på at rebusen er lett forståelig. Kjipt å slite med den når det er rundtnoen en liker. 

Og skal hun bære rundt på bagasjen hele tiden? (Siden hun vet det er overnatting har hun vel med seg litt)

Ellers hyggelig. Hadde satt pris på det :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har sett for mye på amerikanske filmer. Jeg hadde tenkt det var litt klisje og kleint. 

Anonymkode: d4c40...f64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det.

Anonymkode: dfabc...256

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun liker rebus så, jeg er ikke noe glad i rebus så for meg hadde det blitt kjedelig... 

Men likte ideen om piknik i parken og en tur på bar med utsikt. 

Anonymkode: a2bc8...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...