AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Skrevet 27. juni 2018 Jeg er helt fersk på dette med nettdating, og har for første gang registrert meg på et sånt sted. Valget falt på Sukker.no. Jeg skrev nesten ingenting i profilen min, fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive ennå, men profilen er da lagt ut med et par bilder. Har ikke noe helfigurbilde, så det ble to ansiktsbilder bare. Tok det jeg hadde lagret på pc, og det viste seg å ikke være mange. Uansett, så fort jeg hadde lagt ut profilen, begynte det å tikke inn meldinger om at den og den mannen hadde vært inne og kikket på min profil. Jeg får email for hver gang, med bilde av den som har vært inne og kikket, og en klikkeklar link til denne mannens profil hvis jeg ønsker å kikke tilbake på han. Er dette grunnen til at så mange menn kikker, men ikke skriver noen melding? De vet at jeg får varsel om at de har kikket med bilde, og de venter for å se om jeg går inn og "kikker tilbake" på deres profil? For de i sin tur vil jo også få varsel om det, hvis jeg går inn og kikker på deres profil? Er det en måte å initiere en første kontakt på, uten å måtte skrive noe? Selvsagt er det en del som bare kikker også, men jeg nøyer meg med å bare se på det offentlige profilbildet av folk, uten å klikke nærmere inn på noen. Jeg er femti år og kvinne. Anonymkode: 2a4b3...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Skrevet 27. juni 2018 Veldig mange følger nok med på nye brukere. Og da om du har et pent ansikt så får du besøk. Grunnen til lite meldinger kan for eksempel være at brukere må være betalende medlemmer for å få lov til å sende meldinger. Og de færreste er nok betalende... Anonymkode: b7895...a27 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange følger nok med på nye brukere. Og da om du har et pent ansikt så får du besøk. Grunnen til lite meldinger kan for eksempel være at brukere må være betalende medlemmer for å få lov til å sende meldinger. Og de færreste er nok betalende... Anonymkode: b7895...a27 Men hvordan får man kontakt da, om man ikke kan sende meldinger til hverandre? TS Anonymkode: 2a4b3...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Det som er ulempen med Sukker - de finner sikkert noen som matcher bra på personlighet, men for å ta kontakt må en av partene betale for å kunne kontakte den andre. Ettersom det er menn som bør ta kontakt først (ifølge av Kvinneguiden), antar jeg at de fleste menn må betale hvis de ønsker kontakt med noen. Anonymkode: ae73f...bba 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan får man kontakt da, om man ikke kan sende meldinger til hverandre? TS Anonymkode: 2a4b3...ab9 Det er jo derfor sukker vil tjene penger. Hadde man kunnet kontakte hverandre gratis så hadde det ikke vært butikk. Jeg tror det er slik at det holder at en av medlemmene er betalende for at det skal kunne sendes mail. Betaler du? Anonymkode: b7895...a27
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 Tror også det er to nivåer av de som betaler, plus og premium? De som er plus må ta kontakt først for at ikke-betalende medlem kan skrive med den personen, mens en som har premium kan bli kontaktet av ikke-betalende medlemmer uten først å tatt kontakt. Det går an å sette hjerte eller sende et bilde selv om man er ikke-betalende, tror jeg. Sånn at betalende medlem vet at man ønsker kontakt. Anonymkode: 1840d...779
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo derfor sukker vil tjene penger. Hadde man kunnet kontakte hverandre gratis så hadde det ikke vært butikk. Jeg tror det er slik at det holder at en av medlemmene er betalende for at det skal kunne sendes mail. Betaler du? Anonymkode: b7895...a27 Nei, det vil jeg evt vente med for å se om dette er noe for meg. Må kjenne litt på dette først 🙂 Hvor mye koster sånt medlemsskap egentlig? Men det er altså ikke noe måte å komme i kontakt med hverandre på når man er gratis medlem da? Merkelig opplegg. Bare se, men ikke kontakt? TS Anonymkode: 2a4b3...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 Det er lettere å få kontakt på sukker som ikke-betalende enn på match f.eks. På sukker kan du i hvert fall ta kontakt med de som betaler, mens på match må du betale for å lese alt noen har sendt til deg, og noen ganger sender match ut brev selv og så tror du at du har fått brev fra noen og så får du ikke sett det. Bare se, send flørt og håpe på at de svarer tilbake - det er hvis den du vil bli bedre kjent har premium eller plus. Sukker har vel også et sånn system at for hver gang du betaler ny periode så får du rabatt. Så det blir billigere og billigere å være betalende medlem. Anonymkode: 1840d...779
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det vil jeg evt vente med for å se om dette er noe for meg. Må kjenne litt på dette først 🙂 Hvor mye koster sånt medlemsskap egentlig? Men det er altså ikke noe måte å komme i kontakt med hverandre på når man er gratis medlem da? Merkelig opplegg. Bare se, men ikke kontakt? TS Anonymkode: 2a4b3...ab9 Jeg har vært medlem tidligere, men husker ikke prisene. Det finner du informasjon om på hjemmesiden. Synes du det er merkelig at man ikke kan sende hverandre meldinger om man ikke betaler? Husk at dette er det noen som skal tjene penger på. Man betaler for å komme i kontakt med folk. Hvis det hadde vært mulig å kontakte andre medlemmer gratis så hadde jo ingen betalt. Anonymkode: b7895...a27 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært medlem tidligere, men husker ikke prisene. Det finner du informasjon om på hjemmesiden. Synes du det er merkelig at man ikke kan sende hverandre meldinger om man ikke betaler? Husk at dette er det noen som skal tjene penger på. Man betaler for å komme i kontakt med folk. Hvis det hadde vært mulig å kontakte andre medlemmer gratis så hadde jo ingen betalt. Anonymkode: b7895...a27 Nei, det er vel ikke merkelig når jeg tenker meg om. Jeg bare er helt ny på dette, har aldri vært borti nettdating før. Sjekket prisene nå, og ser at det koster et par hundrelapper drøyt i måneden for et brukbart "abonnement". Vi får se hva jeg gjør ang. dette med å betale for det. Registrerte meg så sent som i går kveld, så jeg må tenke litt og kjenne litt på dette først. Foreløbig har det ramlet inn emailer fra folk som har klikket på profilen min og sett, med bilde av dem, og det er neimen ikke mange jeg kunne tenkt meg en date med....:-( Kanskje 1 av 30. Så ja, vi får se hva jeg velger å gjøre ang. betalende medlemsskap. TS Anonymkode: 2a4b3...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreløbig har det ramlet inn emailer fra folk som har klikket på profilen min og sett, med bilde av dem, og det er neimen ikke mange jeg kunne tenkt meg en date med....:-( Kanskje 1 av 30. Så ja, vi får se hva jeg velger å gjøre ang. betalende medlemsskap. TS Anonymkode: 2a4b3...ab9 Enten er de totalt håpløse eller så er du for kresen. Uten å kjenne deg i det hele tatt så tipper jeg kresen. Du kan jo kjøpe en måned og se. Du vil sikkert synes det er spennende! Anonymkode: b7895...a27 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel ikke merkelig når jeg tenker meg om. Jeg bare er helt ny på dette, har aldri vært borti nettdating før. Sjekket prisene nå, og ser at det koster et par hundrelapper drøyt i måneden for et brukbart "abonnement". Vi får se hva jeg gjør ang. dette med å betale for det. Registrerte meg så sent som i går kveld, så jeg må tenke litt og kjenne litt på dette først. Foreløbig har det ramlet inn emailer fra folk som har klikket på profilen min og sett, med bilde av dem, og det er neimen ikke mange jeg kunne tenkt meg en date med....:-( Kanskje 1 av 30. Så ja, vi får se hva jeg velger å gjøre ang. betalende medlemsskap. TS Anonymkode: 2a4b3...ab9 Jeg har tidligere vært på sukker. Tror det kostet rundt 3 - 350 kr i md og etter hvert så går prisen ned pr md. Selv er jeg 48 år kvinne. Og selvfølelig kan man ikke forvente at det er MANGE man har kjemi med og ønsker å møte. Faktisk tør jeg påstå at det går kanskje 100 på hver som jeg har funnet som interessant. Og den oddsen er jo relativt god siden det som regel er noen tusen medlemmer på slike sider. Personlig synes jeg nettdating kan være spennende og interessant. Møter folk man ellers jo aldri hadde møtt. Det skal sies at jeg møtte min tidligere ektemann via nettdating, og min nåværende kjæreste. Jeg er såpass sær at jeg ikke gadd å svare ikke-betalende medlemmer som kontaktet meg. Jeg synes at hvis man er seriøs så bør man kunne gidde å betale de få hundrelappene og ikke "snylte" på andre der inne. Min mening da. Anonymkode: a74c1...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå