Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjekka oppgjøret tidligere i vår, fikk baksmell på ca 2500 kr. Når skal disse betales? Ikke hørt noe.. 

Anonymkode: 511b6...3b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekka oppgjøret tidligere i vår, fikk baksmell på ca 2500 kr. Når skal disse betales? Ikke hørt noe.. 

Skulle vel ha vært betalt for en stund siden.

Anonymkode: ac566...a79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første giro skal betales i august. Du får oppdelt beløpet i to. Neste giro skal betales en måned etter der igjen, såvidt jeg husker.

Anonymkode: 69dae...fd2

AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg også husker det fra i fjor. Må vel skru opp det skatte trekket 😅😅 Men Da er første regning i august. Googlet meg til at jeg kunne ha betalt før 31 mai og sluppet renter da..

AnonymBruker
Skrevet

Står nok mer info i skatteoppgjøret ditt. Sjekk om det er blitt tilgjengelig i altinn

Anonymkode: f525e...148

Skrevet (endret)

Betalte før 31. mai for å slippe renter. Men fikk en temmelig stor baksmell på over 60K. Til dere som nå kanskje vil si at det kunne jeg forutsett, jo det gjorde jeg, men hadde av grunner jeg ikke vil gå innpå kunne jeg ikke gjøre stort. Har selvfølgelig klaget og sendt inn vedlegg. Venter ikke noe svar før ut i oktober. Mulig jeg får noe tilbake da, eller må betale litt mindre. Inntil da er det en ikke-sak for min del. 

Endret av Atea
AnonymBruker
Skrevet

Det står nederst i skattemeldingen. 

Anonymkode: 65f5d...530

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...