Gå til innhold

østersund camping, frozo zoo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren, samt. søsteren min og typen hennes har bestilt oss hytte på østersund camping, og tenkte i hovedsak å dra til frozo zoo, men har hørt så mye dårlig om det. Er det noen som har vært på enten campingen eller zoo de siste årene, som kunne fortalt litt om hvordan dere opplevde det? 

Anonymkode: 9e4c0...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Dra heller på båttur, det var en flott opplevelse, dyreparken var ikke det!

Båttur

Anonymkode: c7aca...1fc

Skrevet (endret)

😑

Endret av epok
Skrevet

Vi har vært der. Bodde i hyttene som het Idavallen. Fin campingplass og fine hytter. Dyreparken er helt grei, jeg synes alltid dyreparker er litt trist. Men, synes ikke denne var verre enn andre. 

Anbefaler dere veldig en tur til Jamtli Museum, masse gøy for store og små. https://www.jamtli.com/

Ellers så synes jeg Östersund er en koselig by på sommeren.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren, samt. søsteren min og typen hennes har bestilt oss hytte på østersund camping, og tenkte i hovedsak å dra til frozo zoo, men har hørt så mye dårlig om det. Er det noen som har vært på enten campingen eller zoo de siste årene, som kunne fortalt litt om hvordan dere opplevde det? 

Anonymkode: 9e4c0...d7f

Hvis noen av dere liker terrengsykling så har Åre (ikke så langt unna Østersund) veldig godt tilrettelagt for dette. Men muligheter for heis opp og sykle ned igjen.

Skrevet

Har vært på Østersund camping for et par år siden og da også i dyreparken. Campingen er helt fin,trivelig atmosfære. Dyreparken hadde trengt en oppussing! 

AnonymBruker
Skrevet

Østersund camping er en fin og hyggelig camping. Ganske ‘standard’ egentlig.

I stedet for zoo vil jeg anbefale Moose garden. Noen år siden jeg var der, men konseptet er morsomt og anderledes.

https://www.moosegarden.com/

Anonymkode: 7844c...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...