Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Del Skrevet 4. mars 2005 Finnes det noen gode steder på nett vi kan lete etter leiligheter til leie? Har kikket på finn.no allerede.... Dette haster litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #2 Del Skrevet 4. mars 2005 (Beklager at jeg er anonym, men ønsker å være det nå... Er fast bruker her til vanlig, men orker ikke begynne å fortelle om årsaken til at vi er på jakt etter leilighet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 4. mars 2005 #3 Del Skrevet 4. mars 2005 Søk på google så får du opp en del treff. Jeg husker dessverre ikke alle linkene jeg har brukt når jeg har søkt på leilighet, men min erfaring er at det aller beste er å sette inn annonse på finn.no selv. Leiligheten vi leier nå fikk vi fordi vi gjorde det. Han som leier ut hadde "tenkt" å sette inn annonse, men han kom ikke så langt fordi han kom over vår annonse. De gangene jeg har tatt kontakt med de annonsene på nett så har enten leiligheten vært leid ut, eller en må på visning og "konkurrere" med utrolig mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. mars 2005 #4 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis du bor i Oslo området så anbefaler jeg å sjekke ut obos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #5 Del Skrevet 4. mars 2005 Det er isåfall i Drammens-området som det vil være aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. mars 2005 #6 Del Skrevet 4. mars 2005 Zett.no har alle annonsene fra Orkla-aviser inne. Ser at de har en del i Drammen nå. www.zett.no - velg bolig til leie. Fant også disse: htl.no (ingen i Drammen nå) www.tinde.no/py/residential.tas (en i Drammen) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #7 Del Skrevet 4. mars 2005 Tusen takk, har printet ut noen som kan være aktuelle...så får vi reise og kikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #8 Del Skrevet 7. mars 2005 Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. mars 2005 #9 Del Skrevet 7. mars 2005 www.hybel.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå