Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Post i butikk synes jeg er veldig kjekt. Butikken jeg har post i ligger 200 m fra der jeg bor, og de butikkansatte yter god service.

Helt siden fusjonen mellom Postbanken og DnB, har det ikke vært mulig å bruke vanlige minibank-kort til å betale med i posten. Jeg er helt overbevist om at dette ikke skyldes teknikk, men at posten vil dra kunder over til postbanken/DnB.

$#@ :kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: #@#@~!!!!!!

Til nå har butikk-personalet latt meg ta ut penger jeg har trengt for å betale pakker som kommer i oppkrav, men nå er de lei av å være minibank for posten og har sluttet med dette, de håndhever 1000-kroners grensa strengt. Det forstår jeg godt.

Slik kan det gå når blåskjorte-folket får herje fritt i det som burde være en offentlig service-institusjon, og bytter ut service-innstilling med profitt-jag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan betale med vanlig kort i min Post-i.butikk? Men jeg liker den ikke så godt, fordi det er ikke i en butikk, men i en teit kiosk som har usedvanlig korte åpningstider - faktisk mye kortere enn samtlige matbutikker jeg kjenner til. Det er alltid et helvete å få hentet pakker: Kiosken er ikke åpen når jeg drar på jobb, og når jeg er tilbake, er den allerede stengt! :evil:

Gjest Leola
Skrevet

Det skulle liksom bli så greit når kiosker og butikker overtok post-tjenesten. Da er det merkelig at man ikke kan hente pakker som skal betales oppkrav for etter kl. 18:00 - for da er Postbanken`system stengt :-? Dette er beskjeden jeg har fått der jeg henter pakker - det nytter ikke engang å betale kontant :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...