Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Queenblue
Skrevet

Smør og brunost...

eller rømme og jordbærsyltetøy...mmm..nam.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet
Smør og brunost...

eller rømme og jordbærsyltetøy...mmm..nam.

:Nikke: Fikk lyst på vafler jeg nå :-?
Gjest Queenblue
Skrevet

Vafler er bestandig godt!! Yummi..

Prøv ferdigposene til Toro, de blir kjempegode. Lager til gutta på jobben av og til..Når jeg får lyst til å være snill.. (og har lyst på vafler)! :-)

Skrevet

Jordbær og rømme, eller tyttebær og rømme. Brunost er også ganske godt. Fikk lyst på vafler jeg nå. Leeenge siden sist jeg spiste det.

Skrevet
Liker egentlig vaflene best uten noenting på, men noen ganger er det godt med litt smør eller bringebærsyltetøy på.

Enig!

Skrevet

Rømme har jeg prøvd, det var ikke noe godt...

Men kaviar har jeg ikke testet ennå. Tror kanskje jeg står over...

Gjest Anonymous
Skrevet

brunost! eller rømme og syltetøy... evt nugatti..jeg er sulten

Gjest Aurélie
Skrevet

Foretrekker brunost - da kan jeg gomle nedpå den ene vaffelen etter den andre. Litt sukker eller jordbærsyltetøy er også godt.

Gjest lilletroll
Skrevet
Fikk så innmari lyst på vafler her jeg sitter... Vafler med bringebærsyltetøy eller brunost.. Nam!

Hva har du på vaflene?

Som oftest sukker, men av og til syltetøy og rømme også....rømmen liker jeg for øvrig aller best INNI vaflene :-)

Skrevet

Er det bare jeg som eeeeeelsker blåbær på vaflene? bruker også smør eller jordbærsyltetøy eller hvitost.... YUM!!!!!!! :rosasmil:

Skrevet

Helst rørte jordbær og rømme på nystekte vafler. På kalde vafler brunost.

Skrevet

Masse smør og masse brunost! Kjæresten min så rart på meg første gangen han så meg ta brunost på vaflene, det hadde han aldri hørt om før! :ler:

Skrevet

Brunost er godt, men blåbær har jeg aldri prøvd...

Skrevet

Jeg bruker smør på vaflene, evt. syltetøy og rømme. Kokken i jobbkantina vår lager sinnsykt gode vafler, farlig, farlig...

Jobbet en sommer på indre Nordmøre for mange mange år siden, og var endel rundt hos folk i embeds medfør, og der fikk jeg til stadighet servert vafler med graut (ja, du leste riktig). En slags semulegrøt, oftest hvit, men noen ganger og brun og karamellisert . Merkelig.

Skrevet
Smør og brunost' date= eller smør, syltetøy (bringebær eller jordbær) og rømme.

Samme her..og nå fikk jeg også sinnsykt lyst på VAFLER.

Koldbruna

Gjest Embla s
Skrevet

Nystekte vafler med rømme og jordbærsyltetøy... Jummi!! :)

Skrevet

Bruker gjerne bringebærsyltetøy. Hvis jeg skal skeie ut, tar jeg på smør og sukker på glovarm vaffel, så det smelter nedi. Godt, men ikke så veldig sunt kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...