Grooo Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Fikk så innmari lyst på vafler her jeg sitter... Vafler med bringebærsyltetøy eller brunost.. Nam! Hva har du på vaflene?
Nilma Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 Hvis vaflene er heeeelt nystekte og varme: smør og sukker (ikke direkte sunt, men så vanvittig godt med det salte, smeltende smøret og det knasende sukkeret ) Etter at vaflene er blitt kalde: rørte jordbær og lettrømme, eller rett og slett smør og brunost. *fryktelig lyst på vafler*
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Åååå...nå fikk jeg også lyst på vafler..goooode,mumsete...Jeg spiser stort sett brunost på mine, eller jordbær og rømme. Hvis jeg føler meg litt jålete, tar jeg på den fancy-schmanzy eplesirupen jeg har, og kanskje litt creme fraiche.
Arkana Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Smør og brunost, eller smør, syltetøy (bringebær eller jordbær) og rømme.
Lillesøster Skrevet 4. mars 2005 #9 Skrevet 4. mars 2005 Fikk så innmari lyst på vafler her jeg sitter... Vafler med bringebærsyltetøy eller brunost.. Nam! Hva har du på vaflene? Hallo grooooo HAr du hørt om "ja takk, begge deler"
Gjest Étoile Skrevet 4. mars 2005 #10 Skrevet 4. mars 2005 Jordbær eller bringebærsyltetøy og lettrømme. Må kanskje slå til med vafler i helga ja...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Smør (eller, ikke SMØR, men det jeg bruker på brødet, soft) og eventuelt syltetøy, da helst bringebær. Om de er varme er det godt med bar smøret, er de kaldere er det godt med syltetøy.
LilleBille Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Geitost eller geitost og syltetøy sammen. Barna spiser stort sett sitron og sukker både på vafler og pannekaker.
Amarone Skrevet 4. mars 2005 #13 Skrevet 4. mars 2005 Vafler med rømme og jordbærsyltetøy (enda bedre: Rørte jordbær!), eller vafler med smør og brunost. På rømmevafler synes jeg det er best med bare sukker. Spiste vafler med rømme og jordbær i går kveld! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #15 Skrevet 4. mars 2005 rømme og syltetøy, smør, brunost. En kamerat av meg spiser vafler med leverpostei eller salami:)
-Fisken- Skrevet 4. mars 2005 #16 Skrevet 4. mars 2005 Sukker, syltetøy (jorbær eller bringebær) brunost, og noen ganger kombineres sukker eller brunost med smør.
CheapChampagne Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Fårepølse og vafler er faktisk veldig godt på kalde vafler! På varme så er det jordbærsyltetøy som gjelder
Gjest piaf Skrevet 4. mars 2005 #19 Skrevet 4. mars 2005 Av vaffelpålegg fins det to - ikke spesielt originale - alternativer for meg: Enten smør og brunost eller nyrørte jordbær, bringebær og bjørnebær (har alltid noen i fryseren...) og rømme. Vaflene må forresten være nystekte, og med vaniljesukker og kardemomme i. Satser på litt vårstemning og noen fine soldager i påskeferien, så skal vi ta med vaffeljernet og en bolle med røre ut på terrassen (har strømuttak der ) og steke og spise vafler i sola - med utsikt til søte, små påskeliljer i verandakassen. Ahhh....
Grooo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #20 Skrevet 4. mars 2005 Hallo grooooo HAr du hørt om "ja takk, begge deler" Ikke samtidig vel???!??? Hm... Nugatti har jeg aldri prøvd på vafler... Har ikke prøvd det på brødskiva heller jeg... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå