Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så innmari lyst på vafler her jeg sitter... Vafler med bringebærsyltetøy eller brunost.. Nam!

Hva har du på vaflene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vaflene er heeeelt nystekte og varme: smør og sukker (ikke direkte sunt, men så vanvittig godt med det salte, smeltende smøret og det knasende sukkeret :sikle: )

Etter at vaflene er blitt kalde: rørte jordbær og lettrømme, eller rett og slett smør og brunost.

*fryktelig lyst på vafler*

Gjest lillelou
Skrevet

Åååå...nå fikk jeg også lyst på vafler..goooode,mumsete...Jeg spiser stort sett brunost på mine, eller jordbær og rømme. Hvis jeg føler meg litt jålete, tar jeg på den fancy-schmanzy eplesirupen jeg har, og kanskje litt creme fraiche.

Skrevet

Nugatti :oops:

Eller jordbærsyltetøy.

Skrevet

Smør og brunost, eller smør, syltetøy (bringebær eller jordbær) og rømme.

Skrevet

jordbærsyltetøy og lettrømme. Kjempegodt! :P

Gjest Madam Felle
Skrevet

bringebærsyltetøy :sikle:

Skrevet
Fikk så innmari lyst på vafler her jeg sitter... Vafler med bringebærsyltetøy eller brunost.. Nam!

Hva har du på vaflene?

Hallo grooooo

HAr du hørt om "ja takk, begge deler" :)

Gjest Étoile
Skrevet

Jordbær eller bringebærsyltetøy og lettrømme. :sikle:

Må kanskje slå til med vafler i helga ja...

Gjest Anonymous
Skrevet

Smør (eller, ikke SMØR, men det jeg bruker på brødet, soft) og eventuelt syltetøy, da helst bringebær.

Om de er varme er det godt med bar smøret, er de kaldere er det godt med syltetøy.

Skrevet

Geitost eller geitost og syltetøy sammen.

Barna spiser stort sett sitron og sukker både på vafler og pannekaker.

Skrevet

Vafler med rømme og jordbærsyltetøy (enda bedre: Rørte jordbær!), eller vafler med smør og brunost. På rømmevafler synes jeg det er best med bare sukker. Spiste vafler med rømme og jordbær i går kveld! :-)

Skrevet

Rømme, sukker, brun eller gul ost.

Gjest Anonymous
Skrevet

rømme og syltetøy, smør, brunost. En kamerat av meg spiser vafler med leverpostei eller salami:)

Skrevet

Sukker, syltetøy (jorbær eller bringebær) brunost, og noen ganger kombineres sukker eller brunost med smør.

Skrevet

Fårepølse og vafler er faktisk veldig godt på kalde vafler!

På varme så er det jordbærsyltetøy som gjelder :sikle:

Skrevet

Av vaffelpålegg fins det to - ikke spesielt originale - alternativer for meg: Enten smør og brunost eller nyrørte jordbær, bringebær og bjørnebær (har alltid noen i fryseren...) og rømme.

Vaflene forresten være nystekte, og med vaniljesukker og kardemomme i.

Satser på litt vårstemning og noen fine soldager i påskeferien, så skal vi ta med vaffeljernet og en bolle med røre ut på terrassen (har strømuttak der :wink: ) og steke og spise vafler i sola - med utsikt til søte, små påskeliljer i verandakassen. Ahhh.... :kul:

Skrevet

Hallo grooooo

HAr du hørt om "ja takk, begge deler" :)

Ikke samtidig vel???!???

Hm... Nugatti har jeg aldri prøvd på vafler... Har ikke prøvd det på brødskiva heller jeg... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...