Gå til innhold

Er det innafor med en gave eller blomst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som takk for god hjelp, har jeg lyst å gi en gave eller en blomst, til en fyr. Men han har samboer og jeg er redd hun vil misforstå og tro at jeg er ute etter typen hennes. For hun vet ikke at han har hjulpet meg...

Anonymkode: 7e2e2...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken hjelp har dette vært da? Hvorfor vet hun ikke om det?

Skrevet (endret)

Kommer litt an på hva slags hjelp. Jeg tenker det er sannsynligvis greit om det står en forklarende hilsen på kortet.

Endret av Jentadi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kommer jo an på mye det. Hvis det står i kortet "Kjære Jon. Takk for hjelpen med røropplegget mitt ;) " blir jo det veldig upassende og vanskelig å bortforklare. Er det hemmelig at han har hjulpet deg?

Anonymkode: dd0f8...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Han har hjulpet meg med kjøretimer...

AnonymBruker
Skrevet

kjøretimer...? Og hvorfor vet ikke hun om det?  Er vel en naturlig ting for ham å nevne for samboeren sin?  Jeg ville ikke gitt gave eller blomst, virker som om det kan fyre opp under noe her. 

Anonymkode: 7b4b3...c32

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kjøretimer...? Og hvorfor vet ikke hun om det?  Er vel en naturlig ting for ham å nevne for samboeren sin?  Jeg ville ikke gitt gave eller blomst, virker som om det kan fyre opp under noe her. 

Anonymkode: 7b4b3...c32

Ja, hun er ganske sjalu av seg, så om hun hadde vist det, hadde hun innbilt seg litt av vært.

Skrevet

En hyggelig melding holder sikkert i massevis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...