AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Har du opplevd å fått spydige kommentarer fra tilfeldige folk, som ikke har noe som helst med en situasjon å gjøre, utenom å være der? Anonymkode: a577b...ce2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Ja idag. "God bedring" frekt fra en dame som gikk forbi. Jeg gikk og bar på datteren min. I går. Kassadame som nekta å åpne kjeften mot meg,.var hyggelig mot alle bortsett fra meg. For et par dager siden "flytt deg din kjerring", da jeg og en mann krysset hverandre i bensinstasjonåpningen. For noen mnd siden "ha deg vekk!" Fra to eldre damer som jeg dessverre møtte blikket til.. Anonymkode: 0802d...47c 2
chouette Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 (endret) . Endret 26. juni 2018 av toothfairy
Sirah Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 (endret) Jeg og en venninne var i en for oss fremmed by og skulle opp tidlig dagen etter for å dra videre. Vi hadde vært ute og spist og kost oss, men bare drukket et glass vin eller noe. Vi var altså så og si edru begge to. Når maten var fortært var vi ikke trøtte nok til å gå tilbake til hotellet og bestemte oss for at vi kunne ta en øl eller noe på et utested. Vi tasset inn på første og beste vi så og innså at dette var en skikkelig "alkisbule". En hel masse folk var hengedrita og klokka var knapt 23 på en torsdag lissom. Vi bestemte oss likevel for å ta en øl og satt oss ned på et bord og snakket sammen. Plutselig kommer det en drita full kjærring fra ingensteds og heller en øl på oss og skriker: "Dere er altfor fine på det til å være her! Hva i helvete gjør dere her? Jævla drittfitter!" Vi satt stille og rolig på et bord, kikket oss ikke rundt/kikket stygt på folk, skravlet sammen om reisen dagen etter. Denne damen hadde vi ikke engang sett før vi fikk en øl i hodet. Eneste feilen jeg kan ha sett for meg at vi har gjort var å ikke gå med boots og ikke være hengedrita................... Endret 26. juni 2018 av Sirah 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja idag. "God bedring" frekt fra en dame som gikk forbi. Jeg gikk og bar på datteren min. I går. Kassadame som nekta å åpne kjeften mot meg,.var hyggelig mot alle bortsett fra meg. For et par dager siden "flytt deg din kjerring", da jeg og en mann krysset hverandre i bensinstasjonåpningen. For noen mnd siden "ha deg vekk!" Fra to eldre damer som jeg dessverre møtte blikket til.. Anonymkode: 0802d...47c Sikker på at det ikke bare var en flue foran dem som var plagsom, som du ikke så? Anonymkode: 36138...540
Gent82 Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 2 minutter siden, Sirah skrev: Vi bestemte oss likevel for å ta en øl og satt oss ned på et bord og snakket sammen. Plutselig kommer det en drita full kjærring fra ingensteds og helte en øl på oss og skrek: "Dere er altfor fine på det til å være her! Hva i helvete gjør dere her? Jævla drittfitter Hehe, morsom historie
Sirah Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 15 minutter siden, Gent82 skrev: Hehe, morsom historie Nå i ettertid er det ganske vittig ja 😂 Men vi ble rimelig satt ut der og da. Aner fremdeles ikke hva vi gjorde "galt" 😂 Begge gikk kledd i "vanlige" klær og var nøytralt sminket osv. Vil tørre å påstå at vi så relativt normale ut begge to 🙈
KillerKitty Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja idag. "God bedring" frekt fra en dame som gikk forbi. Jeg gikk og bar på datteren min. I går. Kassadame som nekta å åpne kjeften mot meg,.var hyggelig mot alle bortsett fra meg. For et par dager siden "flytt deg din kjerring", da jeg og en mann krysset hverandre i bensinstasjonåpningen. For noen mnd siden "ha deg vekk!" Fra to eldre damer som jeg dessverre møtte blikket til.. Anonymkode: 0802d...47c Hvor bor du? 😮 Har aldri opplevd at fremmede snakker sånn til meg. 1
Gent82 Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 5 timer siden, Sirah skrev: Nå i ettertid er det ganske vittig ja 😂 Men vi ble rimelig satt ut der og da. Aner fremdeles ikke hva vi gjorde "galt" 😂 Begge gikk kledd i "vanlige" klær og var nøytralt sminket osv. Vil tørre å påstå at vi så relativt normale ut begge to 🙈 Dere gjør alt det riktige, prøver deres beste - og helt ute av det blå så skjer det der. Haha absurditeten der tar meg
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 Syns det skjer titt og stadig fra forskjellige rundt meg, jeg blir så paff at jeg ikke klarer å svare skikkelig. Men nå Har det skjedd så mange ganger at jeg holder på å ta meg sammen. Siste var et familiemedlem som spurte om jeg hadde klipt meg, jeg svarer ja det har jeg. "Åja, det var skikkelig stygt, du burde sparke frisøren din." Svarte at sånn prater man da ikke til andre mennesker! Har ikke moren din oppdratt deg bedre enn å si sånt? Han ble skikkelig paff og unnskyldte seg litt teit. Anonymkode: b0aba...718
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 Mange ganger, primært på hjemplassen min, både da jeg bodde der og når jeg er på besøk. Bodd 10 år utenfor og kan kun minnes drittslenging 2 ganger. Siste var faktisk på 17.mai i år:P Anonymkode: 8e76e...b95
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 Stadig vekk her i Oslo. Er menn som er verst. Får helt ufattelig stygge kommentarer fra menn uten at jeg har gjort noe galt. Vet ikke hva det er med meg som provoserer norske menn så fælt. Ble bedt om å hoppe i Akerselva og drukne meg selv for noen uker siden. Samme fyr sa til kjæresten min: hva ser du i hun schtøgge dama der? Du har dårlig smak. Vet ikke om det er mange som har blitt oppdratt av ulver eller hva som er grunnen til at folk er så frekke. Kan man ikke bare la folk være i fred? Anonymkode: c77fc...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå