AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Bare en utblåsning... Jeg lager ting, la oss si skjerf med dyr på. Hvert skjerf har forskjellig dyr, så jeg lager en annonse til hver. Skjerfene blir solgt billig fordi jeg lager ting for moro, men har ikke plass til alt. Plutselig tikker det inn melding: "hei, X kr du skal ha får denne?" (ja, han skrev "får"). Jeg sier ja og spør hvilken betalingsmåte han vil bruke. Det blir litt att og fram med vås, fyren skriver ræva norsk selv om han er norsk, og da jeg så på profilen hans, var teksten et sabla kaos med mye ræl, så ut som en dyslektisk skolestil fra helvete. Jeg aner at kjøpet antagelig ikke kommer til å skje, så husket jeg noe fra en tråd her inne der noen rådet til å være kort og konsis og få kjøperen til å vippse/overføre raskest mulig. Så jeg skriver noe kort og konsist, ingen svar. Neste dag har jeg lagd et par skjerf til og legger dem ut. Så tikker det inn en melding. Da har fyren fader meg tatt kontakt om et av de nye skjerfene, og skriver " hei, X kr du skal ha får denne?"!!!!!!!!!!! Jeg sier selvfølgelig, at jeg ikke har fått svar på det andre skjerfet, og hvis han vil ha noen av dem trenger jeg opplysning 1 og 2. Det er et par dager siden nå og ingen svar. Hva er greia? Loker folk på finn bare for å prate med folk liksom?? Aaaah Anonymkode: 5938b...ae2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en utblåsning... Jeg lager ting, la oss si skjerf med dyr på. Hvert skjerf har forskjellig dyr, så jeg lager en annonse til hver. Skjerfene blir solgt billig fordi jeg lager ting for moro, men har ikke plass til alt. Plutselig tikker det inn melding: "hei, X kr du skal ha får denne?" (ja, han skrev "får"). Jeg sier ja og spør hvilken betalingsmåte han vil bruke. Det blir litt att og fram med vås, fyren skriver ræva norsk selv om han er norsk, og da jeg så på profilen hans, var teksten et sabla kaos med mye ræl, så ut som en dyslektisk skolestil fra helvete. Jeg aner at kjøpet antagelig ikke kommer til å skje, så husket jeg noe fra en tråd her inne der noen rådet til å være kort og konsis og få kjøperen til å vippse/overføre raskest mulig. Så jeg skriver noe kort og konsist, ingen svar. Neste dag har jeg lagd et par skjerf til og legger dem ut. Så tikker det inn en melding. Da har fyren fader meg tatt kontakt om et av de nye skjerfene, og skriver " hei, X kr du skal ha får denne?"!!!!!!!!!!! Jeg sier selvfølgelig, at jeg ikke har fått svar på det andre skjerfet, og hvis han vil ha noen av dem trenger jeg opplysning 1 og 2. Det er et par dager siden nå og ingen svar. Hva er greia? Loker folk på finn bare for å prate med folk liksom?? Aaaah Anonymkode: 5938b...ae2 Sa han akkuratt det samme er det kanskje en robot, som automatisk sjekker om noen krever mye mindre enn en vares verdi, og skjer det går det en beskjed til en ekte person som tar over ? (Vill spekulasjon fra min side, jeg har aldri solgt noe) Anonymkode: 9b852...476
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa han akkuratt det samme er det kanskje en robot, som automatisk sjekker om noen krever mye mindre enn en vares verdi, og skjer det går det en beskjed til en ekte person som tar over ? (Vill spekulasjon fra min side, jeg har aldri solgt noe) Anonymkode: 9b852...476 Hehe, nei, det er nok en mann med lærevansker. Han solgte masse ting selv, annonsene hans har alle de vanlige ordene som en dyslektiker kan rote med. Anonymkode: 5938b...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå