Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt voks tre ganger nå, og det går helt fint, men det koster jo også å følge opp. Så - har noen prøvd en epilator det er verdt å teste ut?

Anonymkode: 9760c...2d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sjekk best i test

den som scorer best selges ikke i norge (babyliss beautyliss 72 pinsetter)

Anonymkode: e0729...279

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt voks tre ganger nå, og det går helt fint, men det koster jo også å følge opp. Så - har noen prøvd en epilator det er verdt å teste ut?

Du kan jo vokse selv hjemme?  Nå vet du hvordan de gjør det i salongen så da er det bare å kopiere hjemme. Penger spart, og man trenger ikke en eksakt dato.  Nå i sommer vokser jeg hver andre uke. Ellers vokser jeg hver 4.uke. rullevoks på ben og armer, og vanlig voks med spatel til armhuler og brasiliansk. Jeg kjøpte utstyr på bodygreen. 

Anonymkode: e245f...b86

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan jo vokse selv hjemme?  Nå vet du hvordan de gjør det i salongen så da er det bare å kopiere hjemme. Penger spart, og man trenger ikke en eksakt dato.  Nå i sommer vokser jeg hver andre uke. Ellers vokser jeg hver 4.uke. rullevoks på ben og armer, og vanlig voks med spatel til armhuler og brasiliansk. Jeg kjøpte utstyr på bodygreen. 

Det kunne jeg jo prøvd. Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne jeg jo prøvd. Takk for tips!

Bare hyggelig:-)  bare husk å peele/skrubbe huden et par ganger i uka. Og bruk foreksempel krem som forsinker hårvekst og ikke tilstopper porene for å unngå nupper og inngrodde hår. Husk engangshansker. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2018 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig:-)  bare husk å peele/skrubbe huden et par ganger i uka. Og bruk foreksempel krem som forsinker hårvekst og ikke tilstopper porene for å unngå nupper og inngrodde hår. Husk engangshansker. 

Har du tips til en slik krem?

Anonymkode: b79c9...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Sverger til Braun silk epil serien. Har hatt flere tidligere, er på nr 7 nå og vurderer å kjøpe nr 9. 
Har hatt 1 og 4 tror jeg det var. Har oppgradert etter et par år. 

Anonymkode: 0bfaa...9ef

AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for epilator. Pleier å ta ful voks, så vedlikeholder jeg med epilator etterpå. Da slipper man noe «sparing» også ;) 

Anonymkode: f7469...57f

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2018 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Har du tips til en slik krem?

Anonymkode: b79c9...6c2

Decleor post epil fungerer fint på meg. Men det er flere og sikkert billigere kremer som gjør det samme. Bare Google litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...