AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Jeg har flørtet med en fyr pr sms. Han var med på leken og sendte hyggelige, flørtende meldinger tilbake. I etterkant kjenner jeg på at det gikk litt over streken og jeg er innmari flau over det hele. Han var ikke så drøy som meg. Tror nemlig han er i et forhold, noe jeg ikke er sikker på, men som gjør det hele desto pinligere..... Jeg ser han i morgen, og har lyst til å beklage overfor ham. Også for å signalisere at jeg ikke egentlig legger an på ham...noe han antakelig har trodd. Er det ok å beklage meldinger man har sendt hvis man faktisk har er flau og brydd over det hele?Forhåpentlig blir det en ok prat og det var det. Så blir det lettere å se ham de gangene jeg tilfeldigvis ser ham her eller der. Vi har ikke noe på gang utover dette. Anonymkode: b8e5b...fd5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Nei, ikke unnskyld deg. Anonymkode: 6a504...a22
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Vet inne hva du har skrvet, men kan jo bli enda pinligere om du unskylder deg Anonymkode: ae446...093
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Jeg synes du skal unnskylde deg, særlig om han er i et forhold. Anonymkode: 15736...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå