Gå til innhold

Drommer med orgasme.....

Fremhevede innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

I natt hadde jeg en orgasmedrom. Men som regel har ikke orgasmedrommene mine noe med sex a gjore. I natt dromte jeg at jeg hadde skikkelig daarlig tid, jeg matte rekke et fly, jeg sto og sa pa souvenirer og klarte ikke aa velge, de hadde ikke noe fint, jeg sa pa klokken, hadde skikkelig tids press. Og sa fikk jeg orgsme.... Jeg er vel helt rar?? :o :o Som regel handler mine orgsme drommer om at jeg jages, og som oftest ikke av en mann....

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet
:ler: Hørtes litt artig ut da. Har hatt orgasmedrømmer til skikkelig mye rart, så du er ikke rar da, tror det er slik det skal være jeg. Jeg vet egentlig ikke hvorfor man får orgasme i søvne, kanskje det er for at kroppen trenger utløsning? En gang drømte jeg at jeg bare sto mot en bil, så kom jeg. Har ikke nå oppheng på biler i det hele tatt, ikke var den bilen jeg stilte meg mot noe helt ekstraordinært heller. Men det er herlige drømmer da?
Skrevet
I natt hadde jeg en orgasmedrom. Men som regel har ikke orgasmedrommene mine noe med sex a gjore. I natt dromte jeg at jeg hadde skikkelig daarlig tid' date=' jeg matte rekke et fly, jeg sto og sa pa souvenirer og klarte ikke aa velge, de hadde ikke noe fint, jeg sa pa klokken, hadde skikkelig tids press. Og sa fikk jeg orgsme.... Jeg er vel helt rar?? :o :o Som regel handler mine orgsme drommer om at jeg jages, og som oftest ikke av en mann....[/quote']

Neida, du er ikke rar, i drømmer kan jo alt skje ;)

MEN jeg ble fryktelig nysgjerrig... hva pleier du å jages av da....???

Gjest SumoBryter
Skrevet

Kan vare hva som helst, he he... en tiger eller andre store kattedyr er ganske vanlig, en bjorn, noen ganger kan det vaere en mann ofte uten ansikt og i den siste drommen var det vel tid jeg ble jaget av. Sier det noe om meg det da? At jeg tenner pa a bli jaget :ler: ?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Spør på religion og livssyn, der er flere som er gode på å tyde drømmer :) Jeg tror det har noe med stress og utløsning av spenninger, med er ikke så inne på drømmetydning :)

Skrevet

:ler:

Jepp, men det er jo ikke noe galt i det da :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Opplevde noe flaut en natt, drømte om noen som sto og så seg selv i prøveromspeil og prøvde undertøy. Og fikk orgasme og våkna av den gjorde jeg. Og hvem drømte jeg som sto og speilet seg? Jo meg! Man kan da ikke være så sjøldigger :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...