Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har bestemt oss for at vi ønsker oss barn sammen. "Problemet" er at vi ikke bor sammen, og heller ikke kommer til å gjøre det på ca ett år enda. Vi har vært sammen i fem år og har et stabilt forhold og pga alder ønsker ikke jeg å utsette prøvingen lenger. Noen flere som har gått inn for graviditet før man er samboere?

Anonymkode: 28d43...29b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=584172

https://www.nrk.no/trondelag/xl/saerbo---saert-eller-lurt_-1.13382009

Har ingen gode råd å gi, men om du googler så finner du endel :)
Masse lykke til

Anonymkode: 07141...215

Tusen takk for svar 😊

Vi har tenkt å flytte sammen etter hvert, men akkurat nå passer det ikke og klokka tikker 😉

Anonymkode: 28d43...29b

Skrevet

Kjøra på! 😃🙌🏼👌🏽 Lykke til ♥️

Skrevet (endret)

Ja, dvs pga jobb ulike steder ble det en del reising når eggløsningene var midt i ukene.

Endret av Biloba
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis vil det jo ikke være ideelt, men alder trumfer det meste. Hvis du heller ikke blir gravid de første månedene, så rekker dere jo å flytte sammen før barnet kommer. 

Anonymkode: e5cab...90a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har gjort det. Begynte prøving i desember 2014.  Flyttet sammen i mars 2015. Giftet oss i mars 2016 og ble gravid i august 2017. Så sånn sett rakk vi å flytte sammen og gifte oss i løpet av de 18 pp vi prøvde å bli gravid. Virkelig en prøvelse å vite at vi sliter, men det klarte vi.

Anonymkode: 60c7b...7a4

• Liker 1
Skrevet

11 uker på vei her og bor ikke sammen med pappaen. Vi tenker vi tar det litt som det kommer med flytting. Han besøker meg når det passer,så besøker jeg ham når min datter fra før er hos faren sin. Litt spent på tiden fremover ja😂 jeg vil IKKE flytte så det er sagt...på grunn av min datter og hennes nettverk og nærmiljø. Kjæresten min er 40 og jeg 34 så bedre å hoppe i det enn å krype i det😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...