Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på butikken i dag for å levere en pakke. Bak kassen var det ei søt jente som jobbet. Det var en gammel dame (ikke gammel med rundt 50-60) som skulle hente en pakke mens jeg skrev ferdig en sendingslapp. Denne var visst veldig tung. Fordi jenten bak disken fikk den såvidt opp med hjelp. Så jeg tok den med en hånd å løftet den opp for hu.  Den gamle damen klarte selvfølgelig ikke å løfte den selv så jeg tilbydde meg å løfte det ut for henne siden dette ikke var så tungt for meg. Når jeg kom tilbake var hu søte jenta bak disken plutselig litt stum og rødmet når jeg pratet med hu. Ble hu plutselig tiltrukket av meg fordi jeg hjalp en dame med å løfte noe tungt som så ut som det ikke var noe stress. Kan jenter plutselig bli gira sånn spontant ?

Anonymkode: e8b0a...4e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei! 

Anonymkode: ecc68...291

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rødmer fælt de første par dagene jeg har mensen. Rødming er ikke et tydelig nok tegn.

Anonymkode: f1745...1f1

Skrevet

Det kan godt hende. Jeg blir litt sånn selv når vi får vareleveranser på jobb og budene(menn) hiver disse steintunge eskene rundt lett som bare det. 

Aner ikke hvorfor. Det er vel naturlig at kvinner tiltrekkes av menns styrke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skader ikke å prøve? Husk dette er kg, mange sure damer som vil at alle andre skal være single fordi de selv er det...

Anonymkode: 89557...501

AnonymBruker
Skrevet

Hun er mest sannsynlig flau over at hun ikke klarte å løfte pakken selv. Altså, hun er ikke tiltrukket av deg.

Anonymkode: e2bcd...433

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...