AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Teksten taler for seg... Men det handler selvsagt om en mann.. Som jeg virkelig ikke klarer å glemme. Vi datet i tre mnd, og kuttet det ut fordi han hadde masse issues med flytting o. L, og jeg ble bare lei meg av hele relasjonen. Jeg så mye jeg overhodet ikke likte, blandt annet hadde han lett for å dra hvite løgner, eller "modifisering av sannhet" som han selv kaller det. Han var ofte i veldig varierende humør og entusiasmen ovenfor meg svingte voldsomt. Han hadde bipolar lidelse og bar igrunn litt preg av det, og har tidligere slitt veldig.. Også litt manglende sosiale antenner. Han fikk meg ofte til å føle meg liten og lite viktig ved å være veldig varm og kald, og i tillegg skjulte han meg for moren og faren sin. Ble ved en anledning ubehagelig sint /irritert på meg og tok opp dette på en ubehagelig måte.. Mm. Etter vi kuttet ut har vi sporadisk kontakt. Telefonssmtaler og sexting på snap. Før jeg igjen bare har måtte kutte han ut, fordi det bare er vondt at kontakten ikke er som før, men kun når han er kåt. Han vet at jeg har følelser for han, men han har ikke for meg. På tross av at det kun er en mnd tid siden det virket veldig slik på måten han skrev,og til og med var inne på dette med flytting og sånn. På tross av at han vet om mine følelser sier han "jeg er jo her da, du kan bare komme hit" osv. Senest for to dager siden snakket vi over to timer i tlf sammen. På tross av at jeg egentlig har slettet han fra alt for å slippe å se han så mye i hverdagen på sosiale medier.. Han kan plutselig snakke så lenge i tlf, men så vente i et døgn med å svare på en mld. Grunnen til at vi har kontakt igjen nå er at jeg selvdsgt ikke klarte å unngå å ta kontakt igjen. Det plager meg voldsomt at jeg ikke kommer over denne mannen. Er lei meg på daglig basis nå igjen, etter å hatt en lang periode uten noe særlig mye tanker om han. Tror kanskje det at jeg var i hjembyen hans nylig trigget savn etter han,slik at jeg ikke klarte å dy meg for å ta kontakt. Jeg har på mange måter utrolig lyst til å møte han for å ha sex, fordi det var helt magisk.. Og ja, man har jo behov. Til tider er alt jeg tenker på sex og nærhet med han. Men så vet jeg jo at jeg vil sitte igjen å ja drt helt jævlig, mest sannsynlig.. Nå har jeg prøvd siden feb /mars å komme over denne mannen, dratt på dater med andre og til og med hatt en ons på fylla for å glemme han..det er jo pokker ingenting som hjelper!! Blir så innmari lei meg,og jeg har to barn å ta meg av,som trenger en mor som ikke er fjern i tankene pga en mann.. Jeg føler faktisk at jeg elsker han, på tross av de sidene jeg også har sett. Blir også smågal av at han stiller seg disponibel slik, når jeg vet så godt at det vil gjøre vondt verre å ha sex. Men jeg har så lyst på han også. Hjelp meg noen.. Blir helt gal. Anonymkode: 8f977...583
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teksten taler for seg... Men det handler selvsagt om en mann.. Som jeg virkelig ikke klarer å glemme. Vi datet i tre mnd, og kuttet det ut fordi han hadde masse issues med flytting o. L, og jeg ble bare lei meg av hele relasjonen. Jeg så mye jeg overhodet ikke likte, blandt annet hadde han lett for å dra hvite løgner, eller "modifisering av sannhet" som han selv kaller det. Han var ofte i veldig varierende humør og entusiasmen ovenfor meg svingte voldsomt. Han hadde bipolar lidelse og bar igrunn litt preg av det, og har tidligere slitt veldig.. Også litt manglende sosiale antenner. Han fikk meg ofte til å føle meg liten og lite viktig ved å være veldig varm og kald, og i tillegg skjulte han meg for moren og faren sin. Ble ved en anledning ubehagelig sint /irritert på meg og tok opp dette på en ubehagelig måte.. Mm. Etter vi kuttet ut har vi sporadisk kontakt. Telefonssmtaler og sexting på snap. Før jeg igjen bare har måtte kutte han ut, fordi det bare er vondt at kontakten ikke er som før, men kun når han er kåt. Han vet at jeg har følelser for han, men han har ikke for meg. På tross av at det kun er en mnd tid siden det virket veldig slik på måten han skrev,og til og med var inne på dette med flytting og sånn. På tross av at han vet om mine følelser sier han "jeg er jo her da, du kan bare komme hit" osv. Senest for to dager siden snakket vi over to timer i tlf sammen. På tross av at jeg egentlig har slettet han fra alt for å slippe å se han så mye i hverdagen på sosiale medier.. Han kan plutselig snakke så lenge i tlf, men så vente i et døgn med å svare på en mld. Grunnen til at vi har kontakt igjen nå er at jeg selvdsgt ikke klarte å unngå å ta kontakt igjen. Det plager meg voldsomt at jeg ikke kommer over denne mannen. Er lei meg på daglig basis nå igjen, etter å hatt en lang periode uten noe særlig mye tanker om han. Tror kanskje det at jeg var i hjembyen hans nylig trigget savn etter han,slik at jeg ikke klarte å dy meg for å ta kontakt. Jeg har på mange måter utrolig lyst til å møte han for å ha sex, fordi det var helt magisk.. Og ja, man har jo behov. Til tider er alt jeg tenker på sex og nærhet med han. Men så vet jeg jo at jeg vil sitte igjen å ja drt helt jævlig, mest sannsynlig.. Nå har jeg prøvd siden feb /mars å komme over denne mannen, dratt på dater med andre og til og med hatt en ons på fylla for å glemme han..det er jo pokker ingenting som hjelper!! Blir så innmari lei meg,og jeg har to barn å ta meg av,som trenger en mor som ikke er fjern i tankene pga en mann.. Jeg føler faktisk at jeg elsker han, på tross av de sidene jeg også har sett. Blir også smågal av at han stiller seg disponibel slik, når jeg vet så godt at det vil gjøre vondt verre å ha sex. Men jeg har så lyst på han også. Hjelp meg noen.. Blir helt gal. Anonymkode: 8f977...583 Hei. Vært der selv. Jeg falt for en på jobb. Jeg ble så betatt og da vi matchet på Tinder i tillegg, ble jeg veldig glad. Vi chattet en del og han kom med en mengde vås om at han hadde hatt øyne for meg lenge og at hab hadde ønsket å be meg med på date. Han sa at jeg så bra ut og sikkert trente mye. Han sa han hadde drømt om å kysse meg lenge og at jeg sikkert fikk mye oppmerksomhet fra menn osv osv. Vi hadde til slutt sex. Jeg var besatt. Det var intenst i en måned for så å gå til h. Han oppsøkte meg for å ha sex, men jeg ble så forbannet at jeg klarte å motstå. Det tok meg 3 år å komme over han. Hver gang han oppsøkte meg, var det kun for å møtes fordi han var kåt. Det ble et hekt. Aner ikke hvorfor vi blir sånne, men det er denne kalde og varme oppførselen som gjør oss besatte. Les om hekt. Du må rett og slett innse at han bruker deg. Han er ikke interessert. Blir du overkjørt av en bil, er han totalt likegyldig. Du kommer til å tape når han får seg dame. Han har ikke følelser for deg i det hele tatt. Du må gi slipp og ta livet tilbake. Slett han om du klarer. Ufarliggjør han. Han er en svak sjel og ingen gud. Han har ingen makt over deg. Det vet du. Prøv å ta makten tilbake. Snu det rundt. Han er jo bare en svak sjel uten baller nok til å la deg være i fred. Slutt fred med han og hev deg over han og dette hektet. Mulig det tar tid. Du må finne en som elsker deg. Han det gjør det ikke. Mulig han er homo, mulig han er sexavhengig...men ikke din jobb å løse hans issues Løft den lille jenta du en gang var opp fra søla. Kom deg opp og frem. Anonymkode: 90fcb...2dc
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Skaff deg en dildo og slett han fra minnet ditt! Tips fra en medsøster. Du fortjener en som BRYR seg. Forresten data eg en fyr i 2-3 mnd som plutselig feiga ut når jeg spurte hva han ville videre.. "Vi kunne jo bare fortsette knulle, så fikk vi se"? Drittsekk. Anonymkode: 3c9e5...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vært der selv. Jeg falt for en på jobb. Jeg ble så betatt og da vi matchet på Tinder i tillegg, ble jeg veldig glad. Vi chattet en del og han kom med en mengde vås om at han hadde hatt øyne for meg lenge og at hab hadde ønsket å be meg med på date. Han sa at jeg så bra ut og sikkert trente mye. Han sa han hadde drømt om å kysse meg lenge og at jeg sikkert fikk mye oppmerksomhet fra menn osv osv. Vi hadde til slutt sex. Jeg var besatt. Det var intenst i en måned for så å gå til h. Han oppsøkte meg for å ha sex, men jeg ble så forbannet at jeg klarte å motstå. Det tok meg 3 år å komme over han. Hver gang han oppsøkte meg, var det kun for å møtes fordi han var kåt. Det ble et hekt. Aner ikke hvorfor vi blir sånne, men det er denne kalde og varme oppførselen som gjør oss besatte. Les om hekt. Du må rett og slett innse at han bruker deg. Han er ikke interessert. Blir du overkjørt av en bil, er han totalt likegyldig. Du kommer til å tape når han får seg dame. Han har ikke følelser for deg i det hele tatt. Du må gi slipp og ta livet tilbake. Slett han om du klarer. Ufarliggjør han. Han er en svak sjel og ingen gud. Han har ingen makt over deg. Det vet du. Prøv å ta makten tilbake. Snu det rundt. Han er jo bare en svak sjel uten baller nok til å la deg være i fred. Slutt fred med han og hev deg over han og dette hektet. Mulig det tar tid. Du må finne en som elsker deg. Han det gjør det ikke. Mulig han er homo, mulig han er sexavhengig...men ikke din jobb å løse hans issues Løft den lille jenta du en gang var opp fra søla. Kom deg opp og frem. Anonymkode: 90fcb...2dc Og en ting til. Det der er så destruktivt. Du lever pp håpet, men det er ikke noe håp. Du lurer deg selv fullstendig. Han er ikke noe å vinne heller. Det er destruktivt fordi du ikke klarer å være deg selv. Du klarer ikke fordi du går på eggskall. Grunnen til å du tripper nervøst rundt på eggskall er fordi han veksler mellom å gi deg aksept og å avvise deg. Dynamikken forer deg med masse forelskelsessymptomer. De er bare nerver fordi denne syke leken hans, som du er en del av, trigger det samme som en forelskelse. Forskjellen er at du er i en loop. Dere blir ikke sammen. Har du fått uregelmessig menstruasjon av dette? Gått ned flere kilo? Tvangsspiser du? Snuser eller drikker? Du må innse at intet godt kommet ut av det. Barna dine vil deg vel, de unner deg bedre. Anonymkode: 90fcb...2dc
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg en dildo og slett han fra minnet ditt! Tips fra en medsøster. Du fortjener en som BRYR seg. Forresten data eg en fyr i 2-3 mnd som plutselig feiga ut når jeg spurte hva han ville videre.. "Vi kunne jo bare fortsette knulle, så fikk vi se"? Drittsekk. Anonymkode: 3c9e5...ec4 Ja for en drittsekk som er ærlig og sier hva han vil Anonymkode: 55d11...31d 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja for en drittsekk som er ærlig og sier hva han vil Anonymkode: 55d11...31d Når han i utgangspunktet KUN var ute etter noe seriøst i følge han selv? Ja, han er en jævla drittsekk. Anonymkode: 3c9e5...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja for en drittsekk som er ærlig og sier hva han vil Anonymkode: 55d11...31d Men når du ser at personen du knuller er hodestups forelska, har du ikke litt ansvar da med å ta avstand? En forelskelse gjør noe med selv de smarteste. Det er her jeg skiller drittsekken fra en gentle man, har du litt integritet, tar du avstand. Du bruker ikke den svake Anonymkode: 90fcb...2dc 1
neon_sun Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 Ta deg sammen og få denne mannen ut av livet ditt for barna dines skyld. Du er mor først og fremst, ikke la de få ustabile personer inn i livene sine fordi mor er "kåt". 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når du ser at personen du knuller er hodestups forelska, har du ikke litt ansvar da med å ta avstand? En forelskelse gjør noe med selv de smarteste. Det er her jeg skiller drittsekken fra en gentle man, har du litt integritet, tar du avstand. Du bruker ikke den svake Anonymkode: 90fcb...2dc Kunne skrevet milevis om akkurat dette, men nøyer meg nå med å si at jeg sååå enig. Anonymkode: 08678...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Vært der selv. Jeg falt for en på jobb. Jeg ble så betatt og da vi matchet på Tinder i tillegg, ble jeg veldig glad. Vi chattet en del og han kom med en mengde vås om at han hadde hatt øyne for meg lenge og at hab hadde ønsket å be meg med på date. Han sa at jeg så bra ut og sikkert trente mye. Han sa han hadde drømt om å kysse meg lenge og at jeg sikkert fikk mye oppmerksomhet fra menn osv osv. Vi hadde til slutt sex. Jeg var besatt. Det var intenst i en måned for så å gå til h. Han oppsøkte meg for å ha sex, men jeg ble så forbannet at jeg klarte å motstå. Det tok meg 3 år å komme over han. Hver gang han oppsøkte meg, var det kun for å møtes fordi han var kåt. Det ble et hekt. Aner ikke hvorfor vi blir sånne, men det er denne kalde og varme oppførselen som gjør oss besatte. Les om hekt. Du må rett og slett innse at han bruker deg. Han er ikke interessert. Blir du overkjørt av en bil, er han totalt likegyldig. Du kommer til å tape når han får seg dame. Han har ikke følelser for deg i det hele tatt. Du må gi slipp og ta livet tilbake. Slett han om du klarer. Ufarliggjør han. Han er en svak sjel og ingen gud. Han har ingen makt over deg. Det vet du. Prøv å ta makten tilbake. Snu det rundt. Han er jo bare en svak sjel uten baller nok til å la deg være i fred. Slutt fred med han og hev deg over han og dette hektet. Mulig det tar tid. Du må finne en som elsker deg. Han det gjør det ikke. Mulig han er homo, mulig han er sexavhengig...men ikke din jobb å løse hans issues Løft den lille jenta du en gang var opp fra søla. Kom deg opp og frem. Anonymkode: 90fcb...2dc Tusen takk for svar, jeg trenger virkelig litt boost for å klare dette. Og alt du skriver er jo sant, jeg vet det. Tror jeg får et behov for å oppsøke han også fordi omstendigheter i mitt eget liv er rotete, en barnefar som er psykisk ustabil og som ikke er der for ungene i det hele tatt, skaper mye styr og problemer. Blir vel en slags flukt til et fristed til en som liksom gir seg ut for å bry seg, og som tilbyr trøst i form av sex og nærhet som jeg er totalt underernært på. Anonymkode: 8f977...583
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #11 Skrevet 27. juni 2018 9 timer siden, neon_sun skrev: Ta deg sammen og få denne mannen ut av livet ditt for barna dines skyld. Du er mor først og fremst, ikke la de få ustabile personer inn i livene sine fordi mor er "kåt". Jeg vet at ungene skal gå foran. Og det gjør de også, jeg har ikke fysisk vært i kontakt med han siden vi avsluttet det for lenge siden. At jeg er "kåt" var flåsete sagt av meg, men ja, man har jo behov for både sex og nærhet, og han er den jeg desidert har opplevd dette på best måte med.. Anonymkode: 8f977...583
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skaff deg en dildo og slett han fra minnet ditt! Tips fra en medsøster. Du fortjener en som BRYR seg. Forresten data eg en fyr i 2-3 mnd som plutselig feiga ut når jeg spurte hva han ville videre.. "Vi kunne jo bare fortsette knulle, så fikk vi se"? Drittsekk. Anonymkode: 3c9e5...ec4 Ja, det var jo noe i den duren han også svarte, når jeg etter noen mnd lurte på hvor dette bar... Han selv var ekstremt PÅ i starten, snakket massevis om fremtid osv osv, moren og faren hans hadde likt meg såå godt osv.. Men jeg kunne ikke ringe han en gang når han var hjemme hos dem. Ja, det er et sykt spill. Og utrolig vondt å være fanget i det.. Anonymkode: 8f977...583
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #13 Skrevet 27. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og en ting til. Det der er så destruktivt. Du lever pp håpet, men det er ikke noe håp. Du lurer deg selv fullstendig. Han er ikke noe å vinne heller. Det er destruktivt fordi du ikke klarer å være deg selv. Du klarer ikke fordi du går på eggskall. Grunnen til å du tripper nervøst rundt på eggskall er fordi han veksler mellom å gi deg aksept og å avvise deg. Dynamikken forer deg med masse forelskelsessymptomer. De er bare nerver fordi denne syke leken hans, som du er en del av, trigger det samme som en forelskelse. Forskjellen er at du er i en loop. Dere blir ikke sammen. Har du fått uregelmessig menstruasjon av dette? Gått ned flere kilo? Tvangsspiser du? Snuser eller drikker? Du må innse at intet godt kommet ut av det. Barna dine vil deg vel, de unner deg bedre. Anonymkode: 90fcb...2dc Jeg mister totalt matlyst av han, gikk ned en del da vi holdt på som værst, og nå når vi har kontakt igjen så er det akkurat det samme, mister matlyst og når jeg spiser får jeg det såvidt ned. Du beskriver oppførselen hans på en veldig bra måte. Det er jo akkurat sånn han holder på! Viser så utrolig godt at jeg absolutt ikke er en prioritet i livet hans, samtidig som han ofte kommer med komplimenter og som sagt snakker vi flere timer i tlf innimellom., for så at han blir helt stille, ikke svarer på sms o. L.. Det faktum at han vingler så veldig på ting han sier får meg til å lure på hva slags person dette er. Anonymkode: 8f977...583
Hårstrikk79 Skrevet 27. juni 2018 #14 Skrevet 27. juni 2018 11 timer siden, neon_sun skrev: Ta deg sammen og få denne mannen ut av livet ditt for barna dines skyld. Du er mor først og fremst, ikke la de få ustabile personer inn i livene sine fordi mor er "kåt". Som jeg skulle ha sagt det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå