Gå til innhold

Noen som vet hva en frokost koster ombord på Norwegian? Tur fra Oslo til Europa.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har (selvfølgelig) prøvd å se på nettsidene til Norwegian, og søkt på Google. 

Er det noen her som har flydd internasjonal flyvning (ikke langdistanse) med Norwegian i det siste og som vet om de har en "frokostpakke" og hva den i såfall koster? Jeg skal fly i morgen 07.20, og vurderer om jeg skal kjøpe med meg mat fra flyplassen eller ikke. 

Anonymkode: 6763d...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp heller med deg mat. Lag deg deg evt nistepakke i kveld som du tar med deg. Flymat er stort sett søppelmat. Dårlige sandwicher etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Nyttig skrev:

Kjøp heller med deg mat. Lag deg deg evt nistepakke i kveld som du tar med deg. Flymat er stort sett søppelmat. Dårlige sandwicher etc.

Takk for svar.

Men jeg synes det å bli servert mat og drikke er et hyggelig lite avbrekk på flyturen. Hehe, alle flyturer som tar mer enn 1,5 time synes jeg er en ren lidelse. Så da er en matservering noe av det som får litt av tiden til å gå. 

Anonymkode: 6763d...25c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norwegian har ikke frokostpakke når du flyr i Europa. Sist jeg var der så bestilte jeg baguett til 60-70kr, brus/kaffe 25/30 kr og snacks 30-40kr. spørs hva du har lyst på:)

anbefaler deg å kjøpe mat fra flyplassen, ikke flyet. Litt dyrere men MYE bedre kvalitet på maten. 

God tur ♥️

Anonymkode: 6798b...604

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at maten på kortdistanse hos Norwegian ikke er mye å skryte av. De har noen varme toast som er helt greie, og litt annet. Et måltid med drikke (ikke alkohol) ligger rundt eller litt over 100-lappen og de tar kun kredittkort. Kaffe koster 25 i tillegg.

Billigere enn OSL, men kvalitetsmessig ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...