Gå til innhold

Sovealkove. Skjult eller åpen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sovealkove, som er omtrent ved siden av sofaen. Nå har jeg satt en bokhylle i mellom for å skille litt av, men føler jeg mister mye romfølelse av det. 

Jeg vurderer å ta den ut, men det fører til fritt innsyn til sengen. Noe min mor tydeligvis synes er forferdelig, og maser om at jeg må kjøpe et forheng nesten hver gang hun ringer. Jeg har absolutt ikke lyst på forheng! 

Er det ok at senga "synes"? Eller bør jeg fortsette med bokhyllene foran? 

Anonymkode: 3cd58...5ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt enten et forheng eller bokhylle, så får du mer soveromsfølelse.

Anonymkode: 53ae4...bfc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt det åpent, hadde følt meg innestengt med forheng. Men dette er smak og behag og rådet mitt går ut på noe mye mer prekært: Kutt navlestrengen til morra di! Be henne hoppe og drite (på en litt høfligere måte, så klart, du vil jo fortsatt ha julegaver). 

Anonymkode: c8f76...c82

Skrevet

Vi har en gardin som skiller. Funker helt fint, så lenge det er en åpning for lufting.

• Liker 1
Skrevet

Det er du som bor der og skal leven med det, så din mor har ingenting hun skulle sakt sånn egentlig. Men nå ser jo endel eldre folk på soverommet som svært privat og at sengetøy er litt som natttøy og det hører til privatlivets fred.

Jeg ville kjøpt ett fint sengeteppe å ha over når folk er på besøk. Så blir ikke senga så fremtredende og det blir ett skille mellom dag og natt :)

Gjest Kritt
Skrevet

Jeg ville hatt et pent sengeteppe og noen store puter, så det ser mer ut som en "day bed" enn en seng du sover i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...