Ullvott Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Jeg er medlem på noen sider på Facebook hvor administratorene er snare med å skru av kommentarfeltet hvis kommentarene sporer av eller bare gjentar seg. Før har dette gått helt fint; man har kunnet lese de kommentarene som allerede er lagt inn og kunne trykke «like» på kommentarer hvis man ønsker det. I det siste har det skjedd en endring, og nå blir kommentarene usynlige når admin har skrudd av kommentarene. Man får dem ikke opp for å lese dem, heller. Jeg har ikke sett hvordan det ser ut fra mobil, men fra Mac er det i alle fall slik. Er det noe jeg selv kan gjøre i innstillingene mine på FB for å se kommentarene, eller er det Facebook selv som har låst mulighetene til å se kommentarer?
Tiramy Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Du kan se kommentarene hvis du lagrer samtalen, for så å gå under "Lagret" og trykker på samtalen der. Da kommer kommentarene opp. En veldig tungvint måte, si gjerne ifra hvis du finner en lettere
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Litt usikker nå, men tror det er litt forskjell på om du leser ett innlegg i nyhetsfeeden din eller om du er inne på gruppen og leser der. Mulig du får lest kommentarene hvis du er inne i gruppen og åpner kommentarfeltet. Anonymkode: 2d228...1c5 1
Ullvott Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker nå, men tror det er litt forskjell på om du leser ett innlegg i nyhetsfeeden din eller om du er inne på gruppen og leser der. Mulig du får lest kommentarene hvis du er inne i gruppen og åpner kommentarfeltet. Anonymkode: 2d228...1c5 Takk for tipset, det funket å gå inn i den aktuelle gruppa. «Dessverre» er dette «Strikkegruppa», en veldig stor gruppe med innmari mye aktivitet, så det ble en del scrolling og leting før jeg fant igjen det aktuelle innlegget, men det går i alle fall an hvis jeg trenger det.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 3 timer siden, Ullvott skrev: Takk for tipset, det funket å gå inn i den aktuelle gruppa. «Dessverre» er dette «Strikkegruppa», en veldig stor gruppe med innmari mye aktivitet, så det ble en del scrolling og leting før jeg fant igjen det aktuelle innlegget, men det går i alle fall an hvis jeg trenger det. Så bra at det funket! 👍 Ikke alltid lett å finne igjen. Går an å søke i grupper, men ikke alltid lett å huske hva en skal søke på som er unikt for det aktuelle innlegget. Anonymkode: 2d228...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå