Gå til innhold

Facebook - får ikke opp kommentarer når kommentarfeltet er stengt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem på noen sider på Facebook hvor administratorene er snare med å skru av kommentarfeltet hvis kommentarene sporer av eller bare gjentar seg. Før har dette gått helt fint; man har kunnet lese de kommentarene som allerede er lagt inn og kunne trykke «like» på kommentarer hvis man ønsker det. I det siste har det skjedd en endring, og nå blir kommentarene usynlige når admin har skrudd av kommentarene. Man får dem ikke opp for å lese dem, heller. Jeg har ikke sett hvordan det ser ut fra mobil, men fra Mac er det i alle fall slik. 

Er det noe jeg selv kan gjøre i innstillingene mine på FB for å se kommentarene, eller er det Facebook selv som har låst mulighetene til å se kommentarer?   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan se kommentarene hvis du lagrer samtalen, for så å gå under "Lagret" og trykker på samtalen der. Da kommer kommentarene opp. En veldig tungvint måte, si gjerne ifra hvis du finner en lettere ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker nå, men tror det er litt forskjell på om du leser ett innlegg i nyhetsfeeden din eller om du er inne på gruppen og leser der. 

Mulig du får lest kommentarene hvis du er inne i gruppen og åpner kommentarfeltet. 

Anonymkode: 2d228...1c5

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt usikker nå, men tror det er litt forskjell på om du leser ett innlegg i nyhetsfeeden din eller om du er inne på gruppen og leser der. 

Mulig du får lest kommentarene hvis du er inne i gruppen og åpner kommentarfeltet. 

Takk for tipset, det funket å gå inn i den aktuelle gruppa. :)  «Dessverre» er dette «Strikkegruppa», en veldig stor gruppe med innmari mye aktivitet, så det ble en del scrolling og leting før jeg fant igjen det aktuelle innlegget, men det går i alle fall an hvis jeg trenger det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ullvott skrev:

Takk for tipset, det funket å gå inn i den aktuelle gruppa. :)  «Dessverre» er dette «Strikkegruppa», en veldig stor gruppe med innmari mye aktivitet, så det ble en del scrolling og leting før jeg fant igjen det aktuelle innlegget, men det går i alle fall an hvis jeg trenger det. 

Så bra at det funket! 👍 

Ikke alltid lett å finne igjen. Går an å søke i grupper, men ikke alltid lett å huske hva en skal søke på som er unikt for det aktuelle innlegget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...