AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Føler alt håp er ute nå... Helt blenda tester.. kan det være at det er en sjangs enda? Testet positivt tidligere enn dette de to forrige gangene jeg var gravid,og føler jo derfor nå at det ikke var vår tur nå... kan man produsere hCG forskjellig når man er samme kvinne men forskjellig svangerskap? Griper etter halmstrå her Anonymkode: 30cdc...810
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Vet du helt sikkert når du hadde eggløsning? For det har mye å si når du tar test. Jeg har testet positiv langt over IkM og jeg har fått tidlig positiv test. Dette har vært pga eggløsningen har vært sen og tidlig og ikke gjennomsnittet som jeg har regnet. Altså forskjellige svangerskap. Anonymkode: 3e3df...062
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du helt sikkert når du hadde eggløsning? For det har mye å si når du tar test. Jeg har testet positiv langt over IkM og jeg har fått tidlig positiv test. Dette har vært pga eggløsningen har vært sen og tidlig og ikke gjennomsnittet som jeg har regnet. Altså forskjellige svangerskap. Anonymkode: 3e3df...062 Jeg vet sånn ca for jeg brukte eggløsningstest men ble syk så jeg sluttet å teste før den ble negativ.... men hadde positiv test i 3 dager før jeg sluttet å teste, så jeg regner med den ble negativ ikke så lenge etter den siste positive... hadde sex kvelden den ble positiv, og 3 dager etter jeg sluttet å teste.. (altså 3 dager etter siste positive test dag 3) Anonymkode: 30cdc...810
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Håper noen kan gi meg litt håp ❤️ Anonymkode: 30cdc...810
Babydrømmen2019 Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper noen kan gi meg litt håp ❤️ Anonymkode: 30cdc...810 selvsagt er ikke håpet ute 12 dpo!! det er jo tidlig! er jo flere som tester negativt etter forventet mens til og med ikke gi opp håpet enda! ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 32 minutter siden, Babydrømmen2019 skrev: selvsagt er ikke håpet ute 12 dpo!! det er jo tidlig! er jo flere som tester negativt etter forventet mens til og med ikke gi opp håpet enda! ❤️ Ja jeg tenker bare at siden jeg fikk tidlig strek forrige gang så kan det jo ikke være annerledes nå men det kan det kanskje håper det selv om jeg tror mensen kommer. Kan jo like gjerne være det jeg har symptomer på.. hører de er ganske like.. Anonymkode: 30cdc...810
Babydrømmen2019 Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tenker bare at siden jeg fikk tidlig strek forrige gang så kan det jo ikke være annerledes nå men det kan det kanskje håper det selv om jeg tror mensen kommer. Kan jo like gjerne være det jeg har symptomer på.. hører de er ganske like.. Anonymkode: 30cdc...810 alle svangerskap er forskjellig, så at du testet positivt tidlig forrige graviditet trenger ikke å betyr at du tester tidlig positiv denne gangen (dersom du er gravid)
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 13 timer siden, Babydrømmen2019 skrev: alle svangerskap er forskjellig, så at du testet positivt tidlig forrige graviditet trenger ikke å betyr at du tester tidlig positiv denne gangen (dersom du er gravid) Negativ idag også, så er nok bare å vente på tanta å prøve beste periode Anonymkode: 30cdc...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå