Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sitter å skal skrive søknad til hybel nå og lurer på hva som er relevant å ha med?

Har tatt med kort om meg selv, hva jeg skal studere, interesser og fritidsaktiviteter, hva jeg kan gi til de andre beboerne og hvordan jeg er som person, samt hvor lenge jeg ønsker å bo der. Det jeg tenker er viktigst å få frem er hvordan jeg er som person. Har beskrevet meg selv som en med godt humør, positiv utstråling, ordentlig, ryddig og pliktoppfyllende.

Er det noe jeg burde legge til? Eventuelt noe jeg har glemt?

Anonymkode: 77503...f5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt hverdagsvaner. Forventer du mye obligatorisk undervisning og sitte lenge på lesesalen, trener du på treningssenter utenom? Deltidsjobb? Eller kan de forvente at du sitter inne i stua fra kl 1 til 10 om kvelden?

Anonymkode: eb66a...578

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt hverdagsvaner. Forventer du mye obligatorisk undervisning og sitte lenge på lesesalen, trener du på treningssenter utenom? Deltidsjobb? Eller kan de forvente at du sitter inne i stua fra kl 1 til 10 om kvelden?

Anonymkode: eb66a...578

Tingen er det at jeg skal flytte. Starter på universitetet nå etter sommeren, så jeg vet ikke helt hvordan dagene blir. Kan jo godt skrive at jeg regner med at jeg vil få litt varierte dager hvor jeg av og til blir sittende på lesesalen, mens andre ganger sitter hjemme og leser osv. Jeg ønsker jo også å trene utenom, men må se hvordan det blir når jeg faktisk har flyttet. Føler derfor det blir mer synsing og at det kanskje ikke er så lurt å ta med?

Anonymkode: 77503...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...