Gå til innhold

Dere studenter med deltidsjobb, hvor mye tjener dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må finne meg deltidsjobb til høsten, og lurer på hva lønna ligger på. 

Yrke 

Ansiennitet 

Timelønn

Arbeidsmengde

Anonymkode: 78a2c...8a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber deltid på en liten klesbutikk, har jobbet her i litt over 2 år, tjener 150,-/t (ingen overtid, ingen tillegg heller) og jobber alt fra 1 kveld i uken til 5 dager i uken. Heldigvis er butikken så liten og grei, så jeg får egentlig bestemme mye selv over hvor mye jeg skal jobbe utenom når det er sykdom eller permisjon, for da må jeg trå til ekstra. 

Elsker jobben jeg har nå, men vurderer dessverre å slutte for å finne en mer relevant for studieretningen min. 

Anonymkode: 2f702...101

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer sykepleie og har en 14% stilling på sykehus som pleieassistent. Tjener 159kr timen pluss kveld/helg/nattillegg. Får 2000kr i bonus i mnd i tillegg til lønn. Tar på meg vakter utenom de faste hver 3.helg, og tjener mellom 9000-15000kr i mnd. 

Anonymkode: fbffd...0d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i møbelbutikk. 190,- i timen. Har jobbet der alle 3 årene jeg har studert. Jobber alt fra 8 til 30 timer i uka, avhengig av behov. 

Anonymkode: 36d5f...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjellig fra sted til sted. Ville søkt mange steder og hørt på intervju hva de tilbyr. 

Anonymkode: c3e4d...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Konsulent i privat omsorg, ufaglært. Ca 5000 kr pr døgn før skatt. Jobber 4 døgn i mnd når jeg har «vanlig» skole og så mye som mulig i ferier. Dobbelt betalt på røde dager.

Anonymkode: ce61c...f8a

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i møbelbutikk, er 33 år med en lønn på 200kr i timen (full ansinitet). Jobber fra 20%-70%, alt etter behov. Studerer fullt og tar ikke studielån. 

Anonymkode: a510f...377

Gjest Boxee
Skrevet

Studerte sykepleie på deltid nesten hele studiet, men hadde nyfødte barn to ganger under studiet. Inntekten varierte fra ca 246.000-273.000 i året. Timelønnen var vel på 140 og noe i starten og 180 og noe på slutten. Ironisk nok tjente jeg mest første året og minst siste året.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konsulent i privat omsorg, ufaglært. Ca 5000 kr pr døgn før skatt. Jobber 4 døgn i mnd når jeg har «vanlig» skole og så mye som mulig i ferier. Dobbelt betalt på røde dager.

Anonymkode: ce61c...f8a

kan du skrive litt om hva jobben går ut på? har du ansvar for å pleie noen ett døgn? var jo veldig bra lønn

Anonymkode: 28ff3...e54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må finne meg deltidsjobb til høsten, og lurer på hva lønna ligger på. 

Yrke 

Ansiennitet 

Timelønn

Arbeidsmengde

Anonymkode: 78a2c...8a7

Jobber i matbutikk. Jobbet der i 8 år. Timelønn 199,97. Jobber i en 40% stilling ved siden av fulltids studie. + mer i ferier. 

Gunstig å finne en matbutikk jobb der butikken er åpen til sent. Da har man litt mer mulighet til lengre vakter om man ønsker det. 

Anonymkode: 9dd13...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i en kiosk, har 158kr timen og jobbet der et år. 

Anonymkode: b17eb...f32

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som assistent på sykehjem, har rundt 160 kr i timen, pluss helgetillegg og kveldstillegg etter kl. 17. 133% tillegg på helligdager. Veldig greie arbeidsoppgaver 

Anonymkode: 51188...9d8

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer sykepleie og har en 14% stilling på sykehus som pleieassistent. Tjener 159kr timen pluss kveld/helg/nattillegg. Får 2000kr i bonus i mnd i tillegg til lønn. Tar på meg vakter utenom de faste hver 3.helg, og tjener mellom 9000-15000kr i mnd. 

Hvor mye får du til å jobbe ekstra uten at det går utover studiene?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, charmisss skrev:

Hvor mye får du til å jobbe ekstra uten at det går utover studiene?

I perioder hvor det er lenge til eksamen og ingen praksis kan jeg jobbe mer, mens perioder der det er travelt jobber jeg mindre. Det finner du ganske fort ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 3 timer pr uke med en timelønn på kr 316,-. Jobber hjemmefra med fleksibel arbeidstid som innleid konsulent. Ca 4000 kr/pr mnd brutto. 

Anonymkode: 8e14f...ee1

Skrevet

Jobber i bolig for personer med psykisk utviklingshemming. Har den vanlige kommunelønnen som er her i omsorgstjenesten. Jeg er lønnet som ufaglært, men på lønnstrinn med 2 års ansensitet, så jeg har 166,25 kr i timen. Kveldstillegg på 54 kr og helgetillegg på 50 kr. 133% på røde dager, samt noe overtid der det skjer og eventuelt forskjøvet arbeidstid o.s.v. 

Kunne valgt å gå nattevakter, men det gjør jeg ikke, har prøvd, var ikke noe for meg.

Jeg har ingen fast stilling, har ikke ønsket det og har håndplukket vakter selv fra en arbeidsplan med ledige vakter. Det er alltid masse vakter å få der jeg jobber om man ønsker det, mange sykemeldinger o.s.v.  Har jobbet ca 1-2 helger i måneden det siste året (utgjør ca mellom 5000-8000 kr i måneden alt ettersom), noe litt før jul, noe rett etter jul før studiene har startet, også jobbet jeg nesten alle de rødene dagene i påsken! Tjente vel rundt 17 000 kr i påsken. Jobber selvfølgelig nå om sommeren også, til sammen 7 uker. Da går jeg full todelt turnus med en blanding av kveldsvakter og dagvakter og helgejobbing.

Kan dessverre ikke forsette å jobbe der jeg jobber på grunn av flytting, så jeg må finne meg en ny deltidsjobb nå som student. Men denne jobben har vært perfekt å ha til nå fordi jeg har kunne jobbe relativt lite i måneden og likevel ha en ok ekstrainntekt. Denne jobben er i hjemstedet mitt som ligger 1 time fra studiebyen, og nå må jeg finne ny jobb i studentbyen. Jeg har ikke blitt nedringt i denne jobben midt i uken o.s.v fordi de vet at jeg er på studiestedet og at det er for langt å reise for en vakt, noe som jeg er synest er fint. Jeg har derfor kunne leve godt av å være en vikar sm velger vaktene jeg vil ha selv (bortsett fra nå til sommeren når turnusen blir satt opp av arbeidsleder)

AnonymBruker
Skrevet

160, også er det ekstra tillegg på kveld/helg.  Jobber i helsesektoren som assistent. Jobber fast annenhver helg, og tar på meg noen ektra vakter her og der. 

Som regel 8000 i mnd av denne jobben.

Andre jobben er som ansatt i studentskipnaden. 166 kr/t. Jobber ca 3 timer i uka.

Studerer 100%

Anonymkode: 5d826...274

AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2018 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Yrke 

Ansiennitet 

Timelønn

Arbeidsmengde

Har jobbet gjennom hele studietiden som butikkmedarbeider. Hadde 163 kroner i timen, pluss tillegg hvis jeg jobbet mer enn 48 timer i måneden. Hadde faste vakter annenhver lørdag og søndag. Søndagstillegg fikk jeg uansett hvor mange timer jeg jobbet i måneden. Hvis jeg ikke tok noe ekstravakter hadde jeg da ca. 5400 kroer i måneden. Men jeg jobbet som regel noen ekstra kvelder hver måned.

Anonymkode: 847f1...3fc

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i bolig med psykisk utviklingshemmede ved siden av studiene. Har 235kr i timen før tillegg. Jobber nesten 50% og får ca 14 000kr utbetalt hver måned. 

Anonymkode: 86930...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...