Gå til innhold

Mindre trang?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir man mer vid der nede ved å ha sex med noen som har stor penis eller ved å bli fistet? 

Altså, vet at vagina trekker seg tilbake? Men vil det bli litt mindre trangt over tid? Sikkert dumt spørsmål, men lurer. 

Anonymkode: 257c1...093

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 844b5...926

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble det. Eksen min brukte å fiste meg regelmessig også sluttet vi å ha sex i fjor sommer. Etter det har jeg vært med en som hadde en mindre penis og vi drev ikke med fisting. Da jeg og eksen min begynte å ha sex igjen nå så var jeg blitt skikkelig trang igjen, han merket det både med penisen og når han skulle prøve å få hånda inn 😂 Hånda gikk ikke inn lenger 🙈

Anonymkode: 571ca...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Du tilpasse deg den partneren du er med i utgangspunktet. Knipeøvelsar hjelpe veldig om du har lyst til å bli strammare.

Anonymkode: 0028e...fb4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble det. Eksen min brukte å fiste meg regelmessig også sluttet vi å ha sex i fjor sommer. Etter det har jeg vært med en som hadde en mindre penis og vi drev ikke med fisting. Da jeg og eksen min begynte å ha sex igjen nå så var jeg blitt skikkelig trang igjen, han merket det både med penisen og når han skulle prøve å få hånda inn 😂 Hånda gikk ikke inn lenger 🙈

Er det vanlig at menn med liten driver med fisting? Ville jo være å ødelegge for seg selv, eller?

Anonymkode: 9d6d8...3fd

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at menn med liten driver med fisting? Ville jo være å ødelegge for seg selv, eller?

Anonymkode: 9d6d8...3fd

Nei, eksen min som har fistet meg har stor penis. Jeg og han med mindre penis drev ikke med fisting.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. jeg er helt lik nedentil etter at jeg fødte som jeg var etter jeg begynte å ha sex 🤔 Men jeg var aldri "trang" i utgangspunktet.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. jeg er helt lik nedentil etter at jeg fødte som jeg var etter jeg begynte å ha sex 🤔 Men jeg var aldri "trang" i utgangspunktet.

Gynekologer er best til å vurdere slikt anatomisk. Hun jeg var hos så at jeg ikke hadde hatt sex, men ønsket av moralske grunner ikke å notere ordet jomfru det da det ikke har relevans for min livssituasjon. 

Anonymkode: 205ce...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...