AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Blir man mer vid der nede ved å ha sex med noen som har stor penis eller ved å bli fistet? Altså, vet at vagina trekker seg tilbake? Men vil det bli litt mindre trangt over tid? Sikkert dumt spørsmål, men lurer. Anonymkode: 257c1...093
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Jeg ble det. Eksen min brukte å fiste meg regelmessig også sluttet vi å ha sex i fjor sommer. Etter det har jeg vært med en som hadde en mindre penis og vi drev ikke med fisting. Da jeg og eksen min begynte å ha sex igjen nå så var jeg blitt skikkelig trang igjen, han merket det både med penisen og når han skulle prøve å få hånda inn 😂 Hånda gikk ikke inn lenger 🙈 Anonymkode: 571ca...b5c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Du tilpasse deg den partneren du er med i utgangspunktet. Knipeøvelsar hjelpe veldig om du har lyst til å bli strammare. Anonymkode: 0028e...fb4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble det. Eksen min brukte å fiste meg regelmessig også sluttet vi å ha sex i fjor sommer. Etter det har jeg vært med en som hadde en mindre penis og vi drev ikke med fisting. Da jeg og eksen min begynte å ha sex igjen nå så var jeg blitt skikkelig trang igjen, han merket det både med penisen og når han skulle prøve å få hånda inn 😂 Hånda gikk ikke inn lenger 🙈 Anonymkode: 571ca...b5c Er det vanlig at menn med liten driver med fisting? Ville jo være å ødelegge for seg selv, eller? Anonymkode: 9d6d8...3fd
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at menn med liten driver med fisting? Ville jo være å ødelegge for seg selv, eller? Anonymkode: 9d6d8...3fd Nei, eksen min som har fistet meg har stor penis. Jeg og han med mindre penis drev ikke med fisting. Anonymkode: 571ca...b5c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 Ja når du mister jomfrudommen (utvider skjedekransen) og nei er nok svaret. http://www.dailymail.co.uk/health/article-5106737/Can-sex-stretch-vagina-Gynecologists-explain.html?ito=social-facebook Anonymkode: 205ce...b09
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #8 Skrevet 27. juni 2018 https://www.google.no/search?q=vulva+vrginal,+nulliparous,+parous&client=opera&hs=Kja&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwir6fCi1vDXAhUE_qQKHTNaDyUQ_AUICigB&biw=1326&bih=629#imgrc=e6LmF-txRP8zOM: Anonymkode: 205ce...b09
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?q=vulva+vrginal,+nulliparous,+parous&client=opera&hs=Kja&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwir6fCi1vDXAhUE_qQKHTNaDyUQ_AUICigB&biw=1326&bih=629#imgrc=e6LmF-txRP8zOM: Anonymkode: 205ce...b09 Hmm.. jeg er helt lik nedentil etter at jeg fødte som jeg var etter jeg begynte å ha sex 🤔 Men jeg var aldri "trang" i utgangspunktet. Anonymkode: 571ca...b5c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #10 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. jeg er helt lik nedentil etter at jeg fødte som jeg var etter jeg begynte å ha sex 🤔 Men jeg var aldri "trang" i utgangspunktet. Anonymkode: 571ca...b5c Gynekologer er best til å vurdere slikt anatomisk. Hun jeg var hos så at jeg ikke hadde hatt sex, men ønsket av moralske grunner ikke å notere ordet jomfru det da det ikke har relevans for min livssituasjon. Anonymkode: 205ce...b09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå