AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dd2G2X/utlendinger-beskytt-dere Hvorfor driter dere som har ONS i faren ved klamydia? Anonymkode: 1a9a8...76d 3
Påkrevd Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dd2G2X/utlendinger-beskytt-dere Hvorfor driter dere som har ONS i faren ved klamydia? Anonymkode: 1a9a8...76d Nå er klamydia kanskje den mest utbredte, men langt fra den alvorligste gørra man kan pådra seg. Uansett, herlig reklame:) 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Jeg driter ikke i det, bruker kondom og ingen oral uten en trygg relasjon. Anonymkode: 22f0a...384 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Pinlig og flaut at lille Norge er mest løsaktig og topper klamydia statistikken... Anonymkode: 4acd9...332 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Allerede når man bestemmer seg for ONS har man brudt noen av sine egne usynlige grenser. Litt desperat kanskje. Redd for å miste ereksjonen når tilfellet endelig er der og man må begynne rote med kondomen. Anonymkode: 275a3...e47
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 Det er bare å se på "menn" på dette forumet som nekter å ha sex med kondom fordi det er kjedelig. Som bruker hoppe i svingen som prevensjon, som bytter damer hele tiden og sprer gørra videre. Norske menn flest er rett og slett umodne og tror de er udødelig. Anonymkode: 6eb1d...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Allerede når man bestemmer seg for ONS har man brudt noen av sine egne usynlige grenser. Litt desperat kanskje. Redd for å miste ereksjonen når tilfellet endelig er der og man må begynne rote med kondomen. Anonymkode: 275a3...e47 Trenger ikke være desperat for det. Jeg har hatt en ons og flere sexforhold. Fordi jeg er glad i sex, men har ikke funnet noen som ønsket forhold, eller som jeg ønsket forhold med på det tidspunktet. Har likevel avkrevd kondom hver gang, og avbrutt to ganger da mannen nektet kondom. Anonymkode: 6eb1d...6e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå