AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Jeg sendte melding via finn til en som leier ut en hybel og sa at jeg ønsket å leie og lurte på når det var mulig å komme å se på den, fikk svar ganske raskt. Han spurte når det passet og jeg sa etter kl 18, han spurte da om det passet i dag noe jeg sa det ikke gjorde. Etter dette har jeg ikke fått noe svar og nå overtenker jeg og føler meg ganske dum. Burde jeg gi han mer tid til å svare eller kanskje foreslå en dag det passer for meg? Anonymkode: a8f5e...916
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Se om han har svart løpet av kvelden, det er ikke slik at verden dreier seg om å svare fortest på meldinger. Folk har et liv, liksom... Send han en ny melding i kveld eller i morgen tidlig å foreslå noe som passer for deg. Anonymkode: dd6e1...54c 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Se om han har svart løpet av kvelden, det er ikke slik at verden dreier seg om å svare fortest på meldinger. Folk har et liv, liksom... Send han en ny melding i kveld eller i morgen tidlig å foreslå noe som passer for deg. Anonymkode: dd6e1...54c Takk for svar. Ja, jeg vet jo egentlig at det ikke er noe å bekymre seg over, men har visst blitt kronisk overtenker 😂 Anonymkode: a8f5e...916
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Du hadde ikke hørt noe mer fra meg. Passer det ikke når jeg spør så går jeg videre til neste mann. Første mann til mølla prinsipp. En leilighet blir fort utleid. Anonymkode: 1cc0c...53e 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte melding via finn til en som leier ut en hybel og sa at jeg ønsket å leie og lurte på når det var mulig å komme å se på den, fikk svar ganske raskt. Han spurte når det passet og jeg sa etter kl 18, han spurte da om det passet i dag noe jeg sa det ikke gjorde. Etter dette har jeg ikke fått noe svar og nå overtenker jeg og føler meg ganske dum. Burde jeg gi han mer tid til å svare eller kanskje foreslå en dag det passer for meg? Anonymkode: a8f5e...916 Vi leier ut hybel i Oslo og får gjerne 50-100 svar når vi annonserer. Man kan med andre ord plukke ganske fritt, og de du nevner gikk nok videre på listen når det ikke passet for deg når det passet dem. Antakelig fikk noen andre se hybelen på det tidspunktet det ikke passet deg. Om du fortsatt er interessert i hybelen er det jo bare å sende en melding og høflig spørre når du evt. kan komme og se, evt. foreslå et tidspunkt eller to. Anonymkode: 57468...114
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 Hvis det er like stor rift om hyblene i byen din som i min, ville jeg aldri sagt at det ikke passet, men satt himmel og jord i bevegelse for å få sett den til tidspunktet som passet for ham. Hvis det blir vanskelig og omstendelig å få avtalt noe med en på lista, går han bare til nestemann på lista. Anonymkode: a2b7b...ade
Gjest O.G. Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke hørt noe mer fra meg. Passer det ikke når jeg spør så går jeg videre til neste mann. Første mann til mølla prinsipp. En leilighet blir fort utleid. Anonymkode: 1cc0c...53e Nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå