AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Jeg flytter mest sannsynlig om 3 måneder, kan jeg sende inn melding om flytting via Altinn nå så lenge jeg fyller inn dato jeg flytter? Ble litt forvirret over det som sto på siden. Anonymkode: 64cdd...b74
Merovingian Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Det burde da gå an. Eneste jeg har forstått er at man ikke kan melde flytting og gjøre den gjeldende før etter 3-5 virkedager. . Så hvis du vil sette flyttedato frem i tid så er det bare å kjøre på så er det unnagjort.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 27 minutter siden, Merovingian skrev: Det burde da gå an. Eneste jeg har forstått er at man ikke kan melde flytting og gjøre den gjeldende før etter 3-5 virkedager. . Så hvis du vil sette flyttedato frem i tid så er det bare å kjøre på så er det unnagjort. Supert, da gjør jeg det. Anonymkode: 64cdd...b74
solmåneogstjerner Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Sist jeg flyttet, så gikk ikke det. Prøvde, men kunne ikke sende den inn før 1 uke eller ti dager før. Og jeg som tenkte at jeg skulle få unnagjort slike ting en stund før. Dette var for to år siden. Kan jo være endringer siden da.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 14 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Sist jeg flyttet, så gikk ikke det. Prøvde, men kunne ikke sende den inn før 1 uke eller ti dager før. Og jeg som tenkte at jeg skulle få unnagjort slike ting en stund før. Dette var for to år siden. Kan jo være endringer siden da. Ok, jeg logget inn og det gikk an å velge datoen jeg skal flytte inn når man fylte inn skjemaet, så jeg tror det skal gå nå. Anonymkode: 64cdd...b74
solmåneogstjerner Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg logget inn og det gikk an å velge datoen jeg skal flytte inn når man fylte inn skjemaet, så jeg tror det skal gå nå. Anonymkode: 64cdd...b74 Så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå