AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Hei Jeg har hatt 2 spontanaborter, en i uke 12 og en i uke 20. Den siste graviditeten mistet jeg i november 2016. Jeg skal ha mensen rundt den 2.juli og er nå 9 dpo og jeg tok en test bare for å se (siden jeg hadde billigtester hjemme ). Jeg fikk en svaaak strek, men jeg ser den. Blir usikker om jeg kan stole på den, og jeg er jo evt. veldig tidlig. Er det noen som har fått positiv så tidlig? Også tenker jeg jo at strek er jo en strek. Den ville vel ikke ha kommet hvis ikke hcg var i urinen? Håper veldig at den er riktig, men må vel vente noen dager. Dagene blir lange. Anonymkode: 5f7ba...31a
Juni15 Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Det snakkes jo om skyggestreker. Men hvis det ser ut som en strek, så er det nok det 😄
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Jeg testet 9 dpo, legger ved bilde av min test. Men jeg er også blitt flyttet fram på oul, så hadde nok el tidligere enn antatt men det er laaaange dager fram til mensdag ja! Forsøk å ta det med ro og test igjen da
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Kan jeg forresten spørre om hvordan spontanaborten i uke 20 var? Jeg er i uke 22 nå, så har liksom følt meg trygg. Nå kjenner jeg dagelig spark og magen er god og rund, skulle det skje noe nå så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort..
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Blingblingtahei skrev: Jeg testet 9 dpo, legger ved bilde av min test. Men jeg er også blitt flyttet fram på oul, så hadde nok el tidligere enn antatt men det er laaaange dager fram til mensdag ja! Forsøk å ta det med ro og test igjen da Det er sånn min ser ut! Kanskje enda litt svakere, men er redd for at det er bare mitt syn som ser. Jeg spurte venninna mi og hun sier hun ser den hun også, så er ikke helt gal (vil ikke si noe til mannen min før jeg er sikker, da vi har blitt skuffet mange ganger). Jeg får nesten ta en test om et par dager. Har veldig mensen murringer og vondt i korsryggen men dette kan jo også bety mensen. Ille lange dager x) Jeg måler ikke EL så er jo ikke helt sikker på når eggløsning er Anonymkode: 5f7ba...31a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 1 time siden, Blingblingtahei skrev: Kan jeg forresten spørre om hvordan spontanaborten i uke 20 var? Jeg er i uke 22 nå, så har liksom følt meg trygg. Nå kjenner jeg dagelig spark og magen er god og rund, skulle det skje noe nå så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.. Da jeg mistet i uke 20 gikk det over flere dager. Det begynte med at jeg følte at barnet kom nedover kanalen og skulle komme ut, men jeg visste ikke hva som skjedde. Var hos legen og han sa at alt var som normalt. Da jeg kom hjem var det som jeg tisset på meg og den følelsen jeg hadde var borte. Dro da på sykehuset og de sa at vannet hadde gått. Babyen var fremdeles i livet, men jeg fikk rier noen dager senere og babyen var for liten til å reddes. Det viste seg at jeg hadde en infeksjon i kroppen som gjorde at fostervannet sprakk. De fant aldri ut helt hva som egentlig gjorde dette, for babyen var frisk hele veien. Dette er jo ikke noe som skjer ofte, og du må bare prøve å nyte svangerskapet dit Det går som regel bra og man må bare tenke positivt Gratulerer så mye forresten Vet du hvilket kjønn det er? Anonymkode: 5f7ba...31a
skalbare Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 Jeg hadde veldig mensenmurring før positiv test, har det fremdeles, men ikke like ofte som før. Var på tidlig ultralyd i dag å se en liten krabat som sparket og koste seg. Er 10+2 i dag😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 31 minutter siden, skalbare skrev: Jeg hadde veldig mensenmurring før positiv test, har det fremdeles, men ikke like ofte som før. Var på tidlig ultralyd i dag å se en liten krabat som sparket og koste seg. Er 10+2 i dag😊 Testet du tidlig når du fikk positiv test? Jeg har mensenmurringer når jeg skal ha mensen også, men jeg har ikke hatt så kraftig som nå, så det er derfor jeg lurer. Gratulerer så mye med den lille i magen Anonymkode: 5f7ba...31a
skalbare Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 Gjorde ikke det. Aldri vært gravid før, så trodde det bare var mensen som var på vei. Testet en dag etter forventet mens:)
Blingblingtahei Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg mistet i uke 20 gikk det over flere dager. Det begynte med at jeg følte at barnet kom nedover kanalen og skulle komme ut, men jeg visste ikke hva som skjedde. Var hos legen og han sa at alt var som normalt. Da jeg kom hjem var det som jeg tisset på meg og den følelsen jeg hadde var borte. Dro da på sykehuset og de sa at vannet hadde gått. Babyen var fremdeles i livet, men jeg fikk rier noen dager senere og babyen var for liten til å reddes. Det viste seg at jeg hadde en infeksjon i kroppen som gjorde at fostervannet sprakk. De fant aldri ut helt hva som egentlig gjorde dette, for babyen var frisk hele veien. Dette er jo ikke noe som skjer ofte, og du må bare prøve å nyte svangerskapet dit Det går som regel bra og man må bare tenke positivt Gratulerer så mye forresten Vet du hvilket kjønn det er? Anonymkode: 5f7ba...31a Ja, 2 ultralyder har sagt gutt, så da regner vi med at det stemmer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå